" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Tuesday, September 4, 2012

Mega Raya


Assalamualaikum .

Hai hai hai . Selamat Hari Raya buat semua muslim tak kira di mana-mana pun . Aku harap semua orang raya dengan gembira la hendaknya yeeee . Aku macam awkward je nak update ni . HAHA . Nak tayang gambar raya je pun . Kuikkui .

First Day .


\

Mine . 


Aku dengan Yanie je yang comel . Mak ngan afif muka tahpape . HAHA .


Aku dan dia . Walaupun aku nampak macam mak dia . HAHA .


Caye tak caye kan , diorang baru je form 1 . Cuma yang hujung kanan tu yang form 3 .


Semua macam sama size je ngan aku . And aku taktahu ah diorang yang 'sama' ngan aku ataupun aku yang 'sama' ngan diorang . uish .



Last for the first day .



Second Day .


Alahaiiii . Me in light purple .


Ain . My cousin . Dia baru form1tapi lagi tinggi dari aku kot .


Alia . Raya ke tak raya ke , selipar jepun tetap di kaki .




Raya Tak Berapa Merdeka .




Nabil and Fatin .


Ladies .


The Gemak one is me .


HAHA . Interframe.


Evy bengong je .


Gang(s) .


Us . Will miss this big moment . ANTS .


Diean and Diesya .


HAHA . Iloveyou Nabil . Thanks sebab sokmo jadi superhero aku . ;)


Us . SPM's victim(s) .


Pray for us . InsyaAllah . 


Geng Form5 yang paling gilagila dalam SMC .


Her . Sibuk je Aiman dengan Shahmi . Shahmi tu dape la interframe pun . Aiseymann .


Hattttooooiiii . HAHA . Aleena dengan Nabil . Only friend eh .


Memang aku pun tinggi sekali dalam geng-geng ni . Walaupunnn kenyataannya ?



Last but not least , 


The Advance(s) with our beloved mama , Puan Elizai Ilias . 



From us : Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin . ;)




Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment