" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, August 5, 2012

Sweet Escape .


Assalamualaikum .

Takrasa macam nak bercerita pun harini . Mood sangat down and teruk gila gila . Dari pagi tadi aku macam zombie takcukup makan sebab puasa . Kuikui . HAHA . Tengok la gambar yang ada ni .



The Girls .


Very Classic kot .


Our Beloved Mama . 


Candid . Nabilah hilang ditelan ketinggian aleena . Kuikui .


Aku suke pose aleena . Kemah keming .


First . Takjadi . Aku huduh sepong .


The Last One . Heart it so much ! 





If "Happy Ever After" did exist?













Our Hero .


Plus Aleena . Dia ajak aku . Tapi aku malu . Sebab takut dok 'terlompat' . HAHA .


Yang ni lawa .


Nabil lawa lompat . And Arif truly funny woi . HAHA .












"Cinta itu ada. Cinta itu rasa. Cinta itu manusia. Percaya pada masa."













Semangat gila . Dia sorang la boleh buat peace ! Puihhh .


Wow . So cuteee . Switttttt . Ngorat kaleeeehh .


Jealous gila tengok diorang main air . Sangat-sangat jelaous .


Diorang ni memang jahat . Habis semua diorang khianat . Aku takhabis-habis geleng kepala . 


Us . The most cool picture than others . Winkwink .




Bro , kadang-kadang bukan semua benda yang kita nak , akan jadi milik kita . Syukur .





Just being me . Takde sape yang boleh jadi 'aku' melainkan diri aku sendiri . Thanks to Allah SWT .


Aku suka gilaaaaaa gambar ni . Lawa . Her . Nur Aleena Suhaili bt Norazlan . ;)









Bukan semua benda kita boleh cerita dengan orang sana sini . Kadang-kadang ada benda yang memang kita sorang je perlu simpan sendiri-sendiri . Dan kadang-kadang benda yang melukakan jangan dipendam sendiri-sendiri . Takut binasakan diri sendiri . Peace no war yooo !












Assalamualaikum .









No comments:

Post a Comment