" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, August 5, 2012

Cinta Takde Law la Braderr .







Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta



Assalamualaikum .

Jyeahh ! Cinta takde law ? Memang la takde law . Manede cinta dalam dunia ni perlukan disiplin , undang-undang bagai . Takdenye .

Cinta dan Couple tu tak haram . Cara korang laksanakan yang buat jadi nampak haram .

Cakap memang pandai . Aku ada survey macam-macam blog . Aku sangat-sangat lah setuju and suka gila dengan SEMUA post dalam blog tu . Bagi aku , blog tu sangat-sangat la membina hati aku untuk jadi kuat . InsyaAllah .









Ada satu dua post yang berjaya buat aku menangis . Post tu macam sedebok ! Ambik mu sutei atas pale . Setungkul la wei . PEDIH !


Malas baca link-link tu sudah . Yang penting , tu akan jadi kenangan buat aku satu hari nanti . Aku nak refresh balik semua memori memang aku akan bukan balik semua older-older post aku yang dulu-dulu . InsyaAllah .


OUT . Assalamualaikum .


Don't fall in love with good memories. Fall in love for the better future. 


No comments:

Post a Comment