" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Thursday, May 31, 2012

Life must go on .


Assalamualaikum .

Haiiiiiiiiii

Rindu gila kat dia weh . Rasa macam awkward je bika dia tak text aku . Dulu , even aku takreply pun dia tetap text aku .

Yang sorang lagi tu , ehmmmm . Memang suka buat orang camni . Memang .

Tadi gi merempit ngan nabilah ( SI HELMET BESOR! ) . Kitorang cadang nakgi pantai . Pastu , macam dokbest je lepak pantai . So , aku keluarkan idea round-round geliga , fikri and berenjut . Round-round rumah Nik jap . Pastu , gi berenjut gi umah adik kesayangan aku hantar novel jap . Then , rushing pergi pantai balik sebab nab nak meet nik . Lepak-lepak jap . Then , hantar Aliya balik . Rushing lagi pergi pasar malam . Then , balik .

Malam pulak , keluar lagi pergi ambik kain baju kurung kat kedai . Aku nak bawak balik KL . Sebab ada kenduri . Kedai tu kat binjai . Call Nani , ingatkan dah balik kemaman . Rupanya belum . Ingat nak singgah rumah dia . Hehehe . Dah dia takde , cancel ah . Time otp ngan dia atas motor tu , phone nyaris-nyaris nak jatuh weh . Nasib baik tak jatuh . Kalau tak , hancussssss berderaiii atas jalan . Sia-sia hidup woi .

Sekarang dah pukul 4.23pagi . Dah entah kenapa dua tiga menjak ni asek jadi burung hantu je aku ni . Esok dah la ad tuisyen . Walawehh . Ingat tusyen , ingat pulak kisah semalam . Semalam , aku pergi la tusyen . Sorang-sorang . Macam biasa . Merempit dengan EX la . Lepastu , sampai je tusyen , semua gelap . Memang sangat-sangat gelap . Aku cuak la kan nak tunggu fatin dengan puteri . Nasib baik orang sebelah rumah tusyen tu ada . Kalau tak , memang takde maknanye aku nak tunggu dalam gelap-gelap gitu .

Last-last , aku , fatin ngan puteri pegi merambu ke padang astaka tengok Funfair yang tak berapa nak Fair sangat . HAHA . Macam bodo gila funfair weh . Then , jenjalan kat EKSPO jap . Perghhhh . Sakit hati gua cakap lu weh . Barang-barang semua lawa . Aku jugak yang sakit hati sebab takde duit nak beli . Erghhh . Jeling dekat rantai-rantai . Ya Allah . Aku harap tahan je weh . Jeles plus sakit hati . Tengok rantai yang boleh buat nama tu . Lawanye . Bila nak dapat satu ni ? HAHA .

Esok gerak balik KL . Ada kenduri apa bagai . Taktahu lah nak online bila pulak lepas ni .

Tadi saje saje je bukak blog Fatin Liyana . Ya Allah . Lawa gila dia ! And yang paling penting , AKU SANGAT SANGAT LA JEALOUS TENGOK DIA PERGI KOREA ! Lawa gila wehhh !


K . Dah . Bye . Assalamualaikum . Till we meet ever again . :) Peace No War yaaawww ! Chowww~


No comments:

Post a Comment