" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Wednesday, February 1, 2012

Ours

Assalamualaikum .

hei . sebelum tamatnya tarikh harini , aku nak wish Happy New Month to all Earth Livings . Goodbye January , here I come , February . cop ! dah masuk second month dah ni weh . bila difikir-fikirkan balik , aku rasa macam aku buat nothing sepanjang sebulan sekolah weh . SPM pun makin dekat datang kejar aku . burppp !

Harini jugak merupakan bulan yang ketiga aku dengan si dia bertuuut . kitorang mampu bertahan sampai la tiga bulan no even banyak sangat rintangan dan cabaran yang terpaksa kitorang hadapi . betul la kata orang . tiga bulan pertama memang mencabar . tiga bulan seterusnya akan menimbulkan rasa bosan . we'll see .

tadi buat date kejap . ingatkan nak suruh dia ajar aku math mod ngan physics . tapi , belajar entah ke mana . sanap-snap gambar la . dengar-dengar lagu . study apekebenda nye macam tu . haha . biasa la tu . banyak gambar aku dia amik dari phone nani ngan fatin . maluuuu sioot . tadi kan , habis semua aku check beg dengan pencil case dia . ingatkan nak tukar ngan dia pensel or what kan . tapi pensel dia takbest weh . pensel aku lagi best . hehe . last-last kitorang switch pemadam . dok maced lasung . haha . whatever .

okay la . aku pun malas nak taip panjang-panjang . ni ucapan aku untuk dia dan relationship ni .

=> semoga sayang awak takberubah sampai bila-bila .
=> semoga hubungan ni kekal lama .

kdah bai . ingatkan nak letak gambar sikit kan . tapi MALAS . bai .

No comments:

Post a Comment