" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Tuesday, January 31, 2012

D'day

Assalamualaikum . hai hei hoi .

waaaa ! harini kan aku happy gila weh . buat date ngan si jantung hati . muahaha . even aku malu gila , dalam hati taksiapa tahu weh .

semalam texting ngan dia . then , plan la nak meet apa semua kan . mula-mula aku taknak . malu siot . jeling dari jauh pun aku malu apetah lagi nak face-to-face dengan dia .

tadi mula-mula cam janggal la kan . dah lama tak meet cenggitu . aku nak senyum pun serba salah . haha . nasib baik aku ada geng-geng aku . takde la tu sangat kan .

lama sikit tu , baru la macam berani sikit . ajak dia jauh sikit kan . haha . act , aku ada terasa la ngan someone kan . tapi takkan nak bising jugak kan . buat senyap sudah . then , borak-borak ngan dia . teringat pulak pasal motor dia . aku apalagi kan , mintak kunci ngan dia . kitorang jalan sesame pegi tempat letak motor tu . haha . malu gila nak mati weh . dapat je motor dia tu , aku pun terus gerak tinggal dia jalan sensorang padahal dah janji nak gerak samasama . haha .

then , round-round la belakang sekolah tu kan . seronok gila . cuma nya motor dia la takbest mana . haha . nak marah aku ? boleh blaa . haha . tadi time face-to-face pun , redah je guna aku , mu . dia selambe guna saya awak . haha . aku ngan dia kira macam geng ah . alaah . setakat bengong , bongok tu , biasa dah . haha .

time nak balik tu , dalam hati , cepatnya masa berlalu . pheww . tapi apa nak buat , aku kan takpandai nak appreciate orang . hewhew . sikit lagi nak balik , kitorang sempat amik gambar kejap . tapi takleh nak upload la . sebab dalam phone fatin . tah bila pulak dia boleh online . tapi aku memang comel la . haha . gila babi la kan puji diri sendiri . ahh . ade aku kesah . wewitt .

tadi time balik , mak amik aku kat sekolah . then , borakborak ngan mak pasal yenn , kakak aku . haritukan , aku takikut time hantar dia balik kat stesen bas kuantan tu . dia cakap kat mak aku , "mak, kirim salam kat anis eh . takdan pun jumpa dia pagi tadi . rindu pulok . " time mak cakap kat aku tuh , aku dah start sebak dah . kelip-kelip je mata . haha . nasib baik tak termenangis . kalau tak , buat malu je .

kdah . bye . nak study PAI pulak . hewhew . berlambak peruncingan aku dapat . lama-lama aku yang serabut .

snap gambar dengan classmate aku yang coel berlote-lote nih . haha . Aleena Sky . kfine , aku gelap . so what ?



aku tahu aku cantik . takpayah nak dinafikan lagi . haha . berbeza weh muka dengan tangan .



p/s : for my little dearest adopted sister , thanks a lot eh bagi pinjam buku rujukan tu . sian adik kena turun dari dorm . btw , thanks a lot . iloveyou .

p/s : for you , my dearest boyfiee , thanks a lot okei sebab sudi layan karenah aku yang banyak songeh ni . and and and thanks a lot for the credit . iloveyou .

My Friend is EVERYTHING to me . 

No comments:

Post a Comment