" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, January 29, 2012

First Day .

Assalamualaikum .

hey . olla . woaahh . penat weh harini . sakit belakang . nak cakap takcukup rehat , aku rasa aku dah terlebih rehat dah . sakit sangat ni weh . tadi time exam pun , naik kematu dah duduk lama sangat atas kerusi . dah la sakit tangan . tulis banyak mana dah siang tadi . esok pulak .

exam tadi so far okay la even aku ada salah jawab . alah . tawakkal sudahh . semua peruncingan yang aku dapat , semua masuk . oh my guess . haha .

esok bi . aku takde la risau mana . sebab semua yang aku dapat peruncingan , semua aku dah buat latihan . bagus tak aku ? alaa . cakap ah bagus . ceh . ayat mintak penampar .

tadi ada gaduh sikit ngan seorang hamba Allah ni . oh shait gila . memang nak je aku memaki mencaci mamat tu . nasib iman kuat je . haha . aku geram sangat , habis aku block dia . dengan abang-abang dia sekali . nak maki aku balik ? oh silakan . kesah pulak aku kan ? hakktuuiihh .

oh . tadi study sejarah kat kelas aku . sumpah benci meluat and rasa nak kasi f**k je atas muka budak tu . eei . dah la duduk kat meja aku . aku sepak baru tahu la kan .

malam ni memang takboleh nak hadap langsung BI ngan SEJ . mata mengantuk , badan penat , fikiran letih . semua ah . aku betulbetul perlukan rehat yang secukupnya .

aku dah dapat sumber exam paper budak last year . wewitt . semua pandai-pandai . katang ah . kafazi lagi ah . tabik spring spring patpuluhkali ah gini . haha .

tadi kan , dalam hati ada pasang niat sebelum habis exam last paper harini . ingatkan nak meet budak tu . last-last takjumpa dah . then , jumpa si aimie dengan bf dia si cesc tu . wooo . sumpah gua cakap , gua jeles gila nak mati tengok both of them . jeles bodo ! then , ateen datang kat aku . dia ajak stay lambat . mula-mula aku taknak . tapi on je la . then , ternampak si dia . dalam hati berdegup kencang wehh . tapi terpaksa cover ah kan . ateen ada sebelah aku woot . ego mesti dijaga la bro . kalau tak , malu ah aku . aku lalu depan dia . aku tegur dia dengan penuh macho walaupun dalam hati dah ber- dup dup dup . haha . lepastu , dia pun balik . alahai . nyesal taksudah aku .

balik tu kan , aku col dia kejap . bila dia angkat , aku jerit 'RINDUUUUUU' ! terus aku off . hahahaha . cambodo je . eleh . dia takdengar pun . haktuihh la kan . lepastu , aku col balik . tapi aku bisik je . 'RINDUUU.....' haha . dia dengar pulak . alahai . apa jenis telinga tah budak ni . haha .

kdah . tu je . bye . iloveyou .

No comments:

Post a Comment