" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Friday, October 7, 2011

OH WOW !

Assalamualaikum wbt .

olla . hey korang . lame gila kot tak update . agak busy la due tiga hari nih . alah . bukan busy ape pun . busy melayan perasaan seko . lagipun , memang aku ni pemalas weh . banyak cerita kot . tapi entah . takda mood doh nak hapdate bagai . err .


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

first .
hati aku sakit lagi . walaupun tak seteruk dulu , tapi tetap terasa . aku dah taknak mengharap lebih . what goes around comes around . wait and see . tunggu je lepas exam ni apa yang akan jadi . untuk masa sekarang , aku dah taknak fikir pape dah taknak ingat pape . cukup ah banyak tu . takpayah nak tambah darab apa yang ada sekarang . cukup aku ada keluarga aku , cukup aku ada kawan-kawan baik aku . cukup . kepercayaan aku kepada lelaki makin lama makin jatuh . susah nak percaya kat lelaki sekarang . satu dalam sejuta kot yang betul-betul-betul boleh dipercayai . kcukup .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

second .
dah tak bermusuh ngan sapesape . dah berbaik dengan kafazi . OH . dye baik gila oh . dah la comel . tapi dye memang baik wuu . macam takcaye ah kan dye boleh share probs dye ngan aku . keadaan kitorang takpernah pun ftf depan-depan nak hai bagai . memang takpernah . macam-macam kot dye share ngan aku . and aku akan simpan baik-baik benda tu . kafazi , saya sayang awok buleh ? dokleh ? kbai . haha . GOOD LUCK SPM keh .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

third .
minggu ni budak PMR berperang . bhaha . perang terus boh . adek aku yang terchenta amik exam . dye yang exam , aku yang nervous . aku selalu doakan dye . moga-moga buleh lah straight A's . amin . adik Faiz pun amik exam . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

forth .
sedih kot bila cikgu fairus cakap , dye tak follow kitorang form 5 nanti . aku dah terkelip-kelip mata tahan air mata . cover-cover . bhaha . tapi sumpah sedih wa cakap lu . act , cikgu ferus ada touching ngan classmate(s) aku . even kitorang dah mintak maaf banyak-banyak kali , dye macam , entah . takboleh nak describe dye macam mana . tapi memang dye dah lain sangat . anyway , cikgu , saya sayang cikgu sangat-sangat . mintak maaf mintak ampun kalau ada buat salah silap . mohon cikgu halalkan semua ilmu cikgu . iloveyou . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sebelum last .
faiz contact aku balik . alhamdulillah . hidup lagi budak tu . ingatkan dah lesap bawah tanah . bhaha . time dye senyap duaminggu tu , ramai weh text aku tanya pasal dye . and bila fikir balik , macam bod gila kot . bhaha . macam takda kaitan la jugak kan . takpayah nak ambik tahu sangat la . bhaha . takpasalpasal . faiz sihat walafiat . alhamdulillah . macam-macam benda aku nak cerita kat dye . macam-macam benda aku nak share ngan dye . TAPI . kredit sikit weh . bhaha . terpaksa lah postponed . tu pun kalau aku ingat balik nak bagitahu dye . bhaha . aku rindu mu !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

last .
haritu kan ada kes sikit la kan antara junior(s) ngan senior(s) ni . kes budak form tu menumpang blok pentadbiran . ada la beberapa orang senior(s) yang agak takpuas hati dengan junior(s) sebab kononnya junior(s) ni gedik la , bising la , konon tunjuk taiko la dekat senior(s) . aku takpihak sape-sape even aku rasa macam takpayah nak sibuk kain orang sangat la kan sampai buat status bagai nak sound junior(s) . bukannya budak-budak tu nak sangat menumpang blok kita . alahh . senior(s) kan . boleh la kan . tempat diorang kan . errr . okay .  junior(s) pun ramai gila biba sangat dah kot text aku , mintak maaf bagai . err . aku okay je ngan sapa-sapa pun . and aku rasa macam entah la . kdah . bai .


p/s : aku sayang kau . tapi kau still sayang dia . boleh pergi mamp . :(




No comments:

Post a Comment