" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Saturday, October 8, 2011

-library-

Assalamualaikum wbt .

ollaaa . today kan jumpa kafazi ngan si Faiz Kontot tu . bhaha . kafazi comel oh . pendek ketot dye oh . tapi dye memang ohsem comel . tadi niat nak mintak tolong dye ajar aku BIO . sebab aku memang dah biul dengan subjek bio ni . balik je dari bandar , tengok-tengok dye dah balik . hancur hatiku ini berro . haha . takde rezeki ah tu . lain kali boleh . insyaAllah .

pergi library , bukannya study mane pun . tengok-tengok orang , lepastu buat ketupat . cerita itu cerita ini . macam-macam . haila . alah . budak kat sana pun dua kali lima je dengan aku pun . tak sah kalau tak pegang handphone ataupun laptop . aku ni pun , padan duk texting ngan si 'dia' and si kontot tu . tengok dua soalan kejap , lepastu turun la , pergi bandar la . takjadi ke belajar pun . padahal exam dah dekat gila . satu haprak pun aku takbuat revision . dah la sekolah nak 4A untuk terus stay kat SMC . fuhlamaak . taktahu ah nak buat camne ni . nampaknya isi borang la aku tahun depan . borang SIS ke SID ke . bhaha .

act , harini ade kelas chemistry ngan cikgu fairus . err . ada something sweet happened between aku dengan 'dia' . haha . happy bahagia gila aku . rasa macam nak senyum je memanjang . :))

#face-to-face dalam kelas .

Aku : hey budak .
Dia : amende ? hoh . best dok lagu tuh ? (asfan-terhenti di sini)
Aku : best gila . hoh . bakpe gi bagi Tuah bace semua mesej aku ?
Dia : saje . bakpe ? dokleh ? ke takut rahsia kita bocor ?
Aku : dok ah . tayoh kabo takpe kot . sebab bukan mu nak kat aku pun .
Dia : kalau aku kata aku suka ?
Aku : errr ? hah ? ahaha . yelahtu . mu kan still sayang 'dia' ?
Dia : mane ade la . aku doksuke dia pun . lame oh kisah tu . aku lupa blake oh .
Aku : eleh . yelahtu . ramai gila kot yang datang kat aku , bagitahu aku yang mu still sayang 'dye' .
Dia : tolong jangan ungkit kisah lama aku . sebab aku pun kalau boleh taknak ungkit kisah lama mu .
Aku : OH . Okay . Maaf .
Dia : jangan mintak maaf . cume aku mintak tolong tu je . aku ngaku . aku suka mu .
Aku : errr ? = = '





aku rasa macam happy kot . HAHA . awok ! saya sayang awokk ! kbai .





No comments:

Post a Comment