" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Thursday, September 29, 2011

EX become FRIENDs . alhamdulillah .




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم



assalamualaikum . hohohohoho . title mengancam woo . HAHA . ingat lagi tak post aku dulu-dulu ade pasal sorang budak ? yang sedih-sedih tu . pasal dye ni lah . budak ni dulu , pernah jadi BF aku . yang sedih gile nye , kitorang couple taksampai pun sebulan . wadehel . HAHA . susah gile kot dulu nak bangun balik , bila dah sakit gila . hanya Allah ngan kawan-kawan aku je yang tahu cane aku dulu . sumpah sakit gila . dye ignore aku seminggu . and out of nowhere , tetibe je dye cakap , "kite clash ah " . jyeahhh ! kalau korang kat tempat aku , apa korang rasa ? suka ? bahagia ? alahaii . bang , takbaik buat orang macam tu tahu . KARMA do exist , berro . lakk . tetibe emo . HAHA . watlekk ~





aku ngan budak atas nih cam dah okay kot . ceh . bukan macam dah . memang okay sangat pun . agak kamceng la . and aku rasa lagi kamceng dari time couple dulu . bhahaha . sumpah aku cakap , lagi best macam ni daripada dulu . jauh lagi best . dulu , dapat col daripada dye , rasa macam nak terjun katil sebab nervous gile . sekarang dah takheran dah . dulu , kalau dye takreply mcg , selalu sedih rasa nak menangis . sekarang dah takheran dah benda tu . dulu , kalau tersebut perkataan "aku, mu" , rase macam sedih gila . mesti menangis . sekarang cakap aku mu macam dah jadi member lame dulu dah . dulu , bile tengok dye , dalam hati mesti rasa pedih . rasa sebak . memang confirm lah menangis due tige hari lepas terserempak tu . sekarang , heh . wa dah tak heran berro . sekarang , macam-macam dah redah . nangis , sukegalok , nganjing-nganjing , bako-bako . olohh . bese dohh . setakat bengong , bodo , natang oh biasa sangat oh . HAHA . aku memang dokleh dengor lau dye puji aku . HAHA . rase nok golek-golek suke . memang bengong ah . 

aku selalu sakit hati ngan budak ni weh . time dye susah kan , mulalah cari aku . nak mintak tolong itu ini . bile aku text dye , takreply pulak . alasan takde kredit . hek elehh . blah ah . jumpa awek baru , dokingat starang doh ke aku eh . lau susah , cari ah aku op ? pukk kangg . dok ah . aku dokrase benda pun . p . beng ah wak gitu geng . kesok pah tepi pah hati aku eh . kang aku ngajuk kang , piye nok pujuk ? mu ? beng harap . blepp . HAHA . watlekk watpeace watyaww .

benda dulu dakyoh ingat dohla paih eh . time mu sakit , aku ade ngan mu . aku tahu mu rase gane . aku pun boleh rasa sakit tu gane . boh-boh ah tu mu mikir sal dye . tu lahh . dulu mu wak aku sakit . sekarang , orang lop wat mu sakit . pasni , dakyoh-dakyoh la buat ke orang doh . eh ? HAHA . mu nok kapel ngan piye-piye pun lepah ni , sukehati mu lahh . yang penting lepas SPM ! tahu ! k ahh . gane-gane pun , mu tetap saing aku dunia akhirat . aku sayang mu gengg . kbai .

p/s : dah seminggu tak contact ngan dye sebab dye off phone . aku pun taktahu dah nak cari dye kat mana . sampai ada kawan dye text aku tanya sal dye . alahai . dah la SPM dekat oh . aduii . bayebaye . balabala .









No comments:

Post a Comment