" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Monday, September 26, 2011

kurus kurus kurus dan kurus !

Assalamualaikum wbt .

huh ! harini memang hari penat sedunia woot . penat gila . pagi tu pergi mendaki bukit Mak Dayang dekat SMC tuh . penat nak mamp . busuk bango turun daripada bukit oh . time mendaki tu , macam-macam cerita terbayang dalam kepala . kira aku macam first time la jungle trekking gitu . terbayang kisah tuut . yang tetiba menjelma bila ada yang takjaga mulut . bila ada yang terlebih hyperactive . ohoi . mintak simpang lah weh . sampai je sekolah , shaking gila kaki . terketar-ketar . aduyaii . malas nak upload gambar . tengok dalam FB NURHADAINA 'INANI .

petang pulak , saje-saje turun training bola jaring . mula-mula tu macam janggal gila weh bila ada junior yang tengok-tengok dengan muka takpuashati macam aku hutang mak dia 10ringgit tahun lepas , aku takingat nak bayar . ke gane dik dokpuas hati ngat nampak . ika anak cikgu w.Anizar betul-betul sejibik ngan cikgu . HAHA . dah la budak tu sporting gila . budak tu wakil negeri weh . gilopallo . first game , takpilih pun aku . ala . aku takkesah mana pun . sebab aku tahu aku orang baru . game kedua , ika suruh aku masuk , jadi posisi WD . wuhhuu ! happy la kan daripada tersengguk tengok dorang main . and ika cakap , aku bagus main . even first time turun main , aku boleh perform baik gila . alahai . terharu . tapi kan , junior-junior bawah-15 dasyat gila dorang main . berdesap-desup . laju weh . memang mantop ah . last sekali , form 4 kalah , adik-adik menang . yang kalah ni , kena lompat bintang 20 kali . lepas cooling down apa semua tu , adik-adik salam ngan senior-senior . aku segan gila doh bila diorang nak cium tangan aku . aku just salam gitu je . aku takbagi dorang cium bagai . HAHA . segan nak mamp .

malam pulak ada tuisyen . nani text aku , cakap takboleh pergi . alahai . aku pun malas gila nak pergi weh . erm . kdah . bai . tusyen dah melambai-lambai tuh . HAHA .

ASSALAMUALAIKUM .

p/s : tadi touching gila dengan si dia weh . atas bukit tadi , ajak la amik gambar sesame kan . dia boleh buat muka . ohmaiii . kfine lah kau taknak amik gambar ngan aku kan . kbye la . dah la reply text aku lambat-lambat . benci sungguh aku weh . takpe la . aku sayang kau ,Capital M . bye . 143 .





No comments:

Post a Comment