" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, September 25, 2011

i believe i can fly ~

n





























Assalamualaikum .

Hari ni memang sedih gila tahap babun .

si dia post kat GROUP kelas dalam FB :-

‎Anis Afiqah Alias. ok fine memang aku cemburu... pasal awak dengan tojerk pun kat makmal kimia.. tapi saya tidak care sbb dia kwn sekelas.... saya malas nk kata apa2 pasal nie..i will tell apa yg ada dlm hati saya biler tiba masanyer... nampok dok nie baru lum couple dah ada masalah...kalu dah couple dah x tidur malam laa mikir hal niee... saya senyap ari nie sbb kwn baik saya x dtg... ok bye off nk ckp apa² send me a msg... bye salam... "




p/s : sorry for everything . saya sayang awak . maaf untuk segalanya .



No comments:

Post a Comment