" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Saturday, September 24, 2011

spent time together . AGAIN .








Assalamualaikum wbt .

hai . hey . hoy . olla . minggu ni memang minggu berjoli kot . cuti ni , aku taksentuh langsung buku . baju pun baru je basuh pagi tadi . sumpah buruk perangai . HAHA . tengah hari tadi mak ngan abah nak pergi kenduri dekat rumah lama . aku kena tinggal . wuwuwu . T__T . sedih gila . aku dah lah penat gila . last-last kena tinggal . keadaan masa tu aku lapar gila . alaahai . buat penat je gosok baru kurung . last-last , membuta la jawabnya . HAHA .





Jumaat ,

pergi main FUTSAL belakang KIA MOTORS oh . lawan ngan budak-budak yang ganas-ganas gila tapi comel-momel . memang best . diorang pulak sporting gila . siap mintak nombor bagai . HAHA . ganas gila budak-budak tu . sekali sepak , melayang bola masuk gol . kitorang pulak yang diam tak terkata . aduyaai . HAHA .











Semalam .

Open-house rumah faezah . best gila weh . HAHA . even geng-geng ni takramai yang datang , memang best la open-house dia . sebab makanan memang SUPERB wa cakap lu . Spaghetti , faezah buat sendiri . mee bakso lagi . dengan puding buihnye . kek coklat . memang banyak ah makanan . sayang nye , sate takde . aku teringin gila makan sate . alahai . malas nak cerita panjang . tengok gambar la .






















malam tu , overnight kat rumah faezah . sebab malam tu ada tahlil . macam-macam cerita aku tahu . macam-macam kisah aku korek . macam-macam peristiwa yang aku lalui . sumpah best . HAHA .







nak cerita tu je . kbai .


p/s : awak , awal-awal awak dah tunjuk awak bosan . macam mana kita nak teruskan semua benda ni if benda ni berterusan ? ha ? tell me bro . awak suka buat saya terasa , suka buat saya tertanya-tanya . dan akhirnya , saya yang sedih sendiri sebab saya mengharapkan sesuatu yang takmungkin akan berlaku kot . mungkin , bagi awak , semua ni main-main . kfine . teruskan dengan pemikiran awak tu . assalamualaikum . :(



No comments:

Post a Comment