" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Thursday, September 15, 2011

Happy Birthday Sayang .




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم




Fatin Nur Syahirah bt Nordin .


assalamualaikum . jyeahh ! today birthday budak pendek atas ni . asyik-asyik gambar ni kan ? tulahh . budak ni susah gile wuu nak amik gambar . yang atas ni pun , habis paksa dah nak ambik gambar . geram aku . takpe . aku tetap sayang dye . dua tahun jadi kakak angkat dye , memang superb . aku dengan budak ni , kalau jumpa kat sekolah macam orang takkenal . kadang-kadang dye senyum kat aku , aku angkat kening . kadang-kadang dye lambai aku , aku angkat tangan . HAHA . tu lah ironinya antara kitorang . time raya haritu la macam suh-weet kot . HAHA . dye suap pizza . haha . cam awek pulok . kadang-kadang kitorang texting . kadang-kadang main balas-balas mesej yang best-best je . aku dengan dye , bukan macam inani dengan adik-adik dye . bukan macam leena melly dengan adek dye . tapi aku bahagia je . and and nasib la aku ada sorang je . takde nak jeles-jeles . takde nak merajuk-merajuk . eeuuww . wa geli la berroo . HAHA .

nak bagitahu kat budak atas ni :-

  • first , jangan banyak main la budak . nak exam PMR lagi dua minggu tahu !
  • second , jangan cari kakak lain . aku sepak mu kangg . HAHA . #jokejoke .
  • third , belajo molek . mujur la dok main kapel-kapel eh . gitu ah adik aku . gimme five !
  • last , aku nok kabo , aku sayang mu tahuu . lepas kawan-kawan  aku , mu ah orang yang aku sayang . 
# May Allah SWT bless you always dik . iloveyou . kbai .

No comments:

Post a Comment