" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Thursday, September 8, 2011

Eid at Sch .



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم



assalamualaikum . hari ni sekolah aku ade sambutan hari raya . sumpah best . sumpah gempak . memang best gile weh . cume tempat memang padat gile ah . kelas form 4 paling banyak makanan kelas aku ah . Ya Allah . banyak gile makanan . sebut je ape . spageti , nasi minyak , sate ayam , nasi goreng , mi goreng , puding kastard , puding roti , kek coklat , kek batik , nasi impit plus kuah kacang , air gas 8botol , coklat , gula-gula , kuih raya . bak kata Astro , macam-macam ada . ramai jugak student datang kelas aku , amik makanan . tu pun banyak gile lagi yang takhabis . alaahai . nasib baik puding roti aku habis . alhamdulillah .



acece . bapak besar reben aku . eh2 . reben ama . HAHA .


dalam tandas jadi amik gambo . #burukperangai .


aku ngan cesc . okay . aku gemok . fine .


pasangan sehati dan sejiwa . cewahhh . HAHA . Mohd Ridhwan Mokhtar .


meet my classmate , suaina ataupun kartun . #suara sebijik macam doremon . Norsuaina Syakirah .


meet my hunnybunny , Wan Nor Amalina bt Wan Adenan . #iloveyou .


my BFF , Siti Normaslina bt . Roslan . #iloveyou .


HAHA . comel je aku . yekk . HAHA .


keh . jangan tengok benda lain . tengok muke aku ngan muke sir je . please . aku merayu . HAHAHA . :))))


aku dan junior , Nur Shamimi .


sesi makan-makan .


meet my adek gedik . yang lain tu , saje je menyemak . HAHA . gurau je aliya . 



aku sayang dye . Fatin Nur Syahirah Nordin . #iloveyou dik .


nani ngan adik-adik dye . dari kiri , shamimi , afifah , inani and afrina .


nany ngan ex dye . dah jadi kawan pun . alhamdulillah . dah tak gaduh-gaduh . moga takde benda yang berputik kembali eh . HAHA .



the best BFF ever ! iloveyoumuch guys .



meet HER , Maisara Akma Sidek . budak ni comel gila . sumpah taktipu . rasa nak cubit-cubit pipi dye . tapi takberani wooo . HAHA . comel ! 





#aku sukegila makan cornflakes madu . tadi , aku bawak balik sebalang kuih tu . aku yang suruh afiq bawak . tengah-tengah online , aku melantak sorang-sorang . adik aku mintak pun aku takbagi . HAHA . sumpah sedap gile homemade honey cornflakes dye . ada kacang , kismis and jeli kaler-kaler . sedap woo ! 

#takde pun gambar aku ngan sweetheart aku . sedih rasa . nakbuat macam mane . orang hot mane la nak amik gambar ngan aku kan . HAHA . ayat mintak penampo weh . takpe la . asalkan sweetheart aku tahu aku sayanghgilebabinakmatisumpahtaktipuakusayangdyesangatsangatketatketatsendatsendatrapatrepatpenyekpenyek kat dye , to , Nurhadaina 'Inani , wa sayang lu berro . 

kbai . assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment