" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Tuesday, August 9, 2011

A K U N A K K A U Y A N G D U LU B O L E H ?




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم




assalamualaikum wbt . erm . nak update pendek je kod . nak luah sked amende yang terpendam . daripada aku kutuk-kutuk . ala . kutuk dalam hati je pun . 

kehadapan para pembaca,

shit ! takleh blah bengong . HAHAHA . okayokay . ak warning awal-awal , sape yang ade sakit jantung , hati , limpa , usus besar dan usus kecik diharapkan tidak membaca post ini . HAHA . tipu je . takde ah . ak warning awal-awal nih . jangan terasa ah . aku tuju kat budak tu sorang jeh . takde yang lain . hanya dia . caitt . HAHA . laaa . betul ape . aku tuju kat budak tu sorang je . yang lain tayah ah nak terase . bak kata pepatah , " sape yang makan aiskrim pop , dye yang rase sedap ." . HAHAHAHAHA .

kite kawan dah lame . sekarang pun dah jarang bertegur sapa . nak jumpa pun payah dah sekarang . kau dah banyak berubah . mane kau yang dulu ? yang selalu ade depan aku . yang selalu senyum depan aku . mane kau ? aku nak kau yang dulu boleh ? sekarang , kau selalu tunjuk muka problem kau . lame-lame aku jadi menyampah . kau sorang je ada problem . kau selalu badmood . kau selalu tarik muka . kau rasa dah lawa sangat ke . HAHA . k . tu lebih-lebih . HAHA . act , aku nak kau yang tak tau pape . yang dulu nye kau lurus bendul . yang innocent . sekarang kau dah tau semua . sampai batas-batas pun kau langgar . siapa lelaki tu kalau nak dibandingkan dengan aku dan kawan-kawan yang lain ? dulu , kau yang mengutuk habis kalau orang ade itu ini . sekarang ? kau yang melebih-lebih . eh , sekejapnye dunia berputar . lawak bile kau sekarang dah pandai seksi-seksi . kau dah pandai nak kissing-kissing . kau dah pandai nak berpegangan tangan . kau dah pandai tunjuk segala yang kau ada kat si dia . beb , dah confem ke dia yang jadi suami kau satu hari nanti ? dah confem sangat ? kau dah buat cop ke atas perut lelaki tuh ? kau dah makin cantik sekarang . aku jeles ? takde ah . takde makna . takde faedah . takde guna . lebih baik aku jeles dekat makcik-pakcik kat bazaar ramadhan tu . laku sangat diorang jual . HAHA . #ade kaitan? even kau makin cantik macam Hana Tajima sekalipun , kau tak perlu jadi FAKE . jadi diri kau sendiri dah cukup . tak payah nak cover-cover depan dye . lagi , lelaki tu marah kau macam-macam . takleh buat itu ini . macam dye dah jadi laki kau yang sah . dan kau pun macam rela . konon sayang . * siall laaa . puiiihhh . * menyampah . macam bodoh tau tak ? memang la benda dye tegur tu semua betul . tapi . bile dah main pegang-pegang tu ? eh , HALAL pulak eh ? bangang . sukesuki dye je nak sentuh kau kan . kau pun macam suka . hah . bagus lah . dye kiss pipi kau , kau rela . dye pegang tangan kau , kau suka . lepas ni , kalau dye rogol kau , baru kau nak menangis ? hah ? bodoh ! . tak payah nak percaya sangat boleh tak ? jangan jadi bodoh sangat . memang la sayang . yess . aku tahu tu . tapi takyah nak melebih la . 

penat ah nak marah-marah . aku pulak rasa macam bodoh . bodoh sangat . orang tu suke je , aku pulak yang melebih . takpe lah . aku doakan korang due orang kekal bahagia sampai bile-bile . AMIN .

"Ya Allah , Ya Tuhanku , kau tetapkanlah hati kedua mereka dengan kasih sayang berlandaskan-Mu Ya Allah . peliharalah mereka daripada segala yang boleh memungkiri-MU . Kau kabulkan lah doa ku ini . Amin Ya-Rabbal Al-Amin" . 

p/s : walaupun kau tak rapat mane ngan aku dari dulu sampai sekarang , aku tetap anggap kau kawan aku . ;)


#panjang pulak aku update . padahal nak update sikit je . HAHAHA . kbai . assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment