" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Tuesday, August 9, 2011

A K U & D I A



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم


Assalamualaikum wbt . hai . hihi . arini kan aku rase macam nak cerita je . cerita yang tak menarik . cerita yang tak awesome . yang tak best langsung-langsung . okay . dipersilakan tekan butang X merah atas tuh . hee ~



kisah aku dan dia . kondominium VS rumah setinggan . 


aku ade la admire sorang budak ni . classmate aku sendiri . aku pun tak tau apesal aku boleh tersuka kat dia . HAHA . dye ni , jahat . suke usik aku . kadang-kadang sampai aku terasa . bile aku suruh dye diam , dye makin bising . kalau aku suruh dye bising , dye akan tambah-tambah bising . kadang-kadang tu , sampai boleh buat orang bengang and sakit hati . betul . tak tipu . tapi kan . satu je la yang buat aku perasan macam dia pun nak kat aku . muahaha . time dye nak pape kan , mesti dye mintak ngan aku . dye tak mintak pun ngan orang lain . macam la orang lain takde . yang aku ni pun satu . asal nak tanye soalan , mesti tanye kat dye . macam takde orang lain . HAHA .



tadi memang best ah weh . gnie , dalam lab fizik tadi kan , belajar la macam biasa . lepastu , cikgu suruh buat latihan . semua orang bising . gnie perbualannye .

aku : tuahhhhhhh ! #saje je buat bising .
tuah : mende mu ?
aku : takde mende . c:
tuah : que ! tengok linda jasmine mu bising . #sengih-sengih .
aku : mende mu tuah eh . tumbuk kang .
tuah : #senyum .

senyap kejap kelas .

aku : err . que haidar lolok ! soalan nombor 6 buat gane ?
dye : jap . kekgi aku ajar . #bangun and mari kat aku .
aku : ce mu tunjuk jalan kire nok wat gane .
dye : eh . ridsect pun dok reti buat ke ? #nada menganjing gile babai .
aku : mu jahat ah . aku dok usik mu pun . #buat-buat kesian . HAHA .
dye : holah-holah . gini , mu ikut je formula cikgu bagi takdi . mu salin dok ? #sambil belek-belek modul fizik aku .
aku : salin ah . tuuu mende ? #tunjuk kat dye .
dye : mu ni gok ridsect eh . HAHA . anis kentut ridsect ! #cakap kuat-kuat . ramai orang gelak .
aku : #dengan geram . sape sebut lagi anis ridsect , maknenye nak kat aku ! #jerit kuat-kuat .
dye : ANIS RIDSECT ! #semua orang diam .

lepastu , bising gile kelas bile budak-budak lelaki kelas aku usik aku ngan dye . siot je . HAHA . tapi takpe . aku suke . kikiki . lepastu kan , dalam kelas tadi aku saje je usik mizan .

aku : mizan , mu hensem ah .
mizan : mendape mu ? #sambil senyum
aku : eleh , mesti mu nok kabo mu sayang aku op sebab aku puji .
mizan : adok maknenye .
aku : yela . aku sedor . sape la sayang aku ni .
dye : doh kalau gitu , bakpe aku sebut " anis ridsect " kat lab tadi ?
aku : errr . -.-


*korang faham tak ape yang jadi?* takkan aku sorang je kot faham .


fazira , saja , amalina ngan nany klekek sukke . aku apetah lagi . HAHA . tapi kan . malu gile beb . HAHA . bak kate fazira , 'malu tapi mahu' . HAHAHA . dye kan , kalau kena usik , cool je . tak gelabah pun . HAHA . aku je gelabah lebih-lebih . malu siot .

A K U R A S E M A C A M A K U S U K A D I A J E R . ERRRR . -.-


p/s : no hard feeling nor heart feeling . :p


No comments:

Post a Comment