" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Wednesday, August 10, 2011

haila haila .



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم




Assalamualaikum . ohohoiii . nak cakap happy , tak la sangat . nak kata sedih , sepanjang hari ni aku gelak . HAHA . sukesuki aku ngusik orang . memang best . HAHA . 

title tu takde mende pun . saje JER . kasi gempak sked . huhu . 

dapat mesej daripada GF kepada EX-BF aku . HAHA . mule-mule debor gok ah bile bace oh . lepastu , klekek aku sukke . HAHA . aku rase macam . macam . errr . entah . yang paling betul nye , aku rase macam muka aku tebal gile . HAHA . malu siot . awek dia baik gile bhaii . ahakss . agak panjang ah mesej tu . nak tau apesal aku malu ? sebabnye , yela . aku kan kacau BF dia . even BF dia tu EX aku , tak bermakna aku boleh kacau BF dia . ala . aku ngan lelaki tu kawan jelah . awek dye pun kasi green light aku kawan ngan lelaki tu . HAHA . baik kan ? kat sekolah kan , aku takut ngan awek dia ni weh . nak tau apesal ? muka dia asyik tension je . haritu , aku nampak dia senyum . kiut jugak budak ni . kawan-kawan aku pun ada cakap . HAHA . 

nak cakap tu je . moge berjaya lam trial SPM nih kak . semoga bahagia eh . HAHA . dah . kbai . salam .







No comments:

Post a Comment