" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Monday, August 8, 2011

al-kisah kentut ridsect



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم


assalamualaikum wbt . puasa ke-8 . dah due hari aku ponteng . HAHA . bukan sajesaje la . terdesak beb . caitt . =='

today kan , budak-budak SPM trial . alahai .mesti semua pakat cuak kan . mesti semua pakat ketor pale lutut duk mikir ke exam op ? kekgi SPM pulok . walaweh . dok lame doh nok SPM .  aku ucapkan banyak-banyak GOODLUCK kat SMKC's candidates . lagi , kat zharif , naim and faiz+kak sara . wak molek oh . orang doa ke awok blake dari jauh eh . do the best .

senyap sked blok tu budak-budak form 5 takdok . HAHA . #gelak kejam . tadi time tadarus kat surau , memang best ah aku layan tido . sampai saked-saked leher sebab salah tidur . HAHA . nikmat gile . dah la asambil makan coklat . naseb takde yang meleleh . HAHA . ustazah satinah rock pun tegur . HAHA . tapi taper . dye tak marah . dye kan ROCK KAPAK ! HAHA . nak tau tak ? nak tau tak ? aku kan . aku kan . aku ni naqibah tau . HAHA . ketua kumpulan tadarus lah . hehehe . cewah . naqibah tuuu . bangge sked . alah . tepuk ah sked amik aty . HAHAHA .

eh-eh . lupe . nak tau apesal aku punye title cenggitu ? begini al-kisahnya . pada suatu hari ..... #nada orang bersyair tuh . jangan silap . HAHA . bengong . pagi tadi kan time PJ . cegu fizik aku , Pn Norizan Din amik la mase tu . *cewah . name penuh cikgu tuuu . kihkihkih .okay-okay . sambung balik . lepastu kan , mase aku nak gerak , kerusi kat lab tu bunyi la kan . dah la menyakitkan telinga . lepas tu , tetibe la kan ada bau ridsect . aku pun jerit la kat cikgu . "cikgu !! bau ridsect !! " . cikgu cakap belakang bangunan ah tu . yang nak dijadikan ceritanya , tarmizie tetibe je bunyi gini . "anis kentut ridsect !" . cam siot je dia tuh . ade je nak cari gaduh ngan aku . HAHA . bile fikir balik , lawak gile beb . HAHA . ade ke orang kentut bau ridsect ? HAHA . bangang . sampai ke balik orang ejek aku benda tu . siot gila ! memang jahat ah budak lelaki lam kelas tuh . haiyaa . tapi . takpe la . tak gurau tak mesra kan . hihihi . :)

harini , tetibe je cikgu chemistry aku nak buat kuiz bagai . dah la susah nak mampus . cikgu susun sape duduk ngan sape . dah la maybe kekal duduk cenggitu . aku takde masalah . sebab aku duduk ngan tojek . #firdaus .  aku pun tak tau apesal orang panggil dye tojek . HAHA . aku jeles la ade orang duduk kat budak tu . HAHA . jeles weh ? pehh . takleh blah . HAHAHA . kuiz yang cikgu buat ni sebagai PEKA chemistry . sebab kitoang tak buat experiment . takut tak sempat nak habis syllybus . #betul ke aku eja ? lantak ah . kesah ape aku . memang sumpah susah soalan-soalan tadi . dengan kira-kira bagai . susah weh . 

balik je sekolah , bukak peti sejuk . minum la soya sejuk . pehh . nikmat . HAHA . bengong ! k ah . panjang gile taip . walaupun tak rancang langsung nak update . k dah . bai . love ya ! assalamualaikum .



No comments:

Post a Comment