" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, August 7, 2011

T A K P U A S H A T I N I !



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم


assalamualaikum wbt . cewah tajuk . takleh blah . semalam puasa sampai pukul 6 petang dah . lepastu jem . siot betul la . geram . tensionn . grrrr . sayang je puase penat-penat sampai pukul 6 , pastu batal . erm . takpe lah . nak buat gane . benda jadi doh . takde idea weh nak update . padahal dari petang tadi aku ngadap lap ni . siot je . banyak aku nak taip sebenarnye . tapi , semua LOST . pffftt . --'

cikgu Salasiah suke usik aku ngan budak tu . memang la aku suke budak tu . tapi , bile cikgu usik macam tu ak jadi bengang . padahal nak cover malu . kihkih . act , ak terminat budak tu time kitorang first time sekelas awal tahun hari tu . dulu , aku BENCI gile dye ni . poyo nak mampus . dah la bising bango . tapi . gitulah takdir . Allah tentukan yang ak minat dye . ceh . geli aku . HAHA . dye suke usik aku . kalau cikgu nak soal pape mesti dye mention name aku . aku la kena jawab . siot je budak tu . yang aku peliknya , macam mane cikgu salasiah boleh agak eh ? dye pun kalau kena usik ngan cikgu , cool je . aku pulak yang gelabah . konon-konon bengang . HAHA . semua member-member aku tak caye aku boleh terminat kat dye . HAHA .

aku dah okay ngan orang tu . HAHA . aku pun dah tak rase pape . ZERO . sumpah . cakap sal awek dye , aku tak rase pedih pun kat dalam . apetah lagi rase nak nanges . sumpah takde . dah 6 bulan kod diorang bahagia . HAHA . best tengok dye duorang couple . sweet muweet jeh . kak , jage dye molek oh . perangai dok serupe orang epom . mende dye rase dye nok buat , dye buat . dok mikir doh ke orang lain . cewah . bahagian aku . macam ah kenal sangat ngan orang tu . Ya Allah , panjangkan lah jodoh mereka . Amin .

okeh-okeh . link blog sudah tuka . oyeah . aku rase kan name "anisJER" ni memang dah lekat ah dalam jiwa aku . aku suka name ni . suka gile . merate-rate name ni ade . kat semua alat tulis aku , semua label AJ . bekas pensel pun . #walaupun koyak rabak . HAHA . atas meja dalam kelas lagi lah . kalau boleh , satu meja tu , aku nak conteng AnisJER . HAHAHA . dulu , time advance dulu . name aku AJMC . nak tau pebende ? AnisJerMemangComel . TAPI . lepas dah tuka kelas brilliant nih , name aku pun tuka . tau pebende ? AJMG . kalau mizie-AnisJerMemangGedik . kalau afiq si mulut jahat - AnisJerMemangGemok . jahat ah dye oh . bulan-bulan baik gini nok ngutuk orang . dok sedor ke diri . geram aku . pffftt . ==' .

aku takreti la nak buat header . sape nak volunteer tolong buatkan ? please . dah buat muka habis kiut dah ni . selalunya kan , aku mintak tolong ngan sepupu aku . tapi . kali ni dye memang kerek gile . menyampah aku . kedekut nak mamp. selagi aku takde header , lagi tu la aku nak private blog ni . lantak ah orang nak marah pun . wa tak heran la brader . siot je kau kan san . mintak tolong pun bukan main payah . blah ah weh . jumpe kat rumah tok raye nanti . HAHA . kbai . assalamualaikum .


p/s : lagu ni best kan ? bila rindu , terkenangmu sayang .... blablabla .....

No comments:

Post a Comment