" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Wednesday, April 17, 2013

Fall In Love again and again ....


Assalamualaikum .

Heyya world ! Lamanya dah tak update . Hmm rinduuuuuu nya nak menaip . Act , aku tersangat sangat la busy dua tiga menjak since kerja ni . Nak hadap lappy 10minit pun takmampu weh . Balik kerja dah pukul 10malam . Memang tak la kalau nak hadap lappy berjam -jam macam zaman menganggur dulu . Heee . Siriesly , penat sebenarnya . Sangat penat . And baru la tahu betapa perih dan jerihnya nak mencari duit nak sara hidup sendiri . HAHA . Tiap kali dapat gaji pun , tengok tengok dah licin taktau duit tu gi mane . Huii . Tak nampak hasil pun . HAHA .

Panjangnya haa pendahuluan aku tu . HAHA nampak tak kat situ betapa eksaited nya aku nak update cerita baru aku . HAHA . Whatever... Tengok tajuk pun , memang dah tahu la kan aku nak cerita pasal apa . Hehe ofkos la pasal lelaki kan . Takkan aku jatuh cinta dengan perempuan pulak kann . Haha memang tak aaah . Tapi kan bila fikir fikir balik , aku ni mudah sangat jatuh sayang dekat orang . Hmmpph . Senang yang amat sangat . Hati aku mudah cair sebenarnya . Bila orang ambik berat sikit , mula la nak rasa sayang bagai . Padahal orang tu buat baik bukan apa pun sebenarnya . Setakat ambik berat sesama Islam . Haaaa nampak tak situ ? Phewww .

Aku kenal dia ni ada la nak dekat 2 bulan dah . Macam mana aku kenal dia biar aku je la yang tahu . Hehe . Nama dia ni Nasrul M...... . Aku panggil dia AY je . Beza umur aku dengan dia 8tahun kut kalau tak silap . Hmm baru 26tahun . Muda lagi tu weh . HAHA . Tapi sayang .. Dia dah ada isteri . Hmm . What the hell la aku ni jatuh cinta dengan laki orang ?! Macam siot je perangai kacau laki orang . Hmmm . Sorry . Nak buat acane . Perasaan tu bukan aku yang mintak . Bangang sungguh .

Tapi dia ni kan baik gila weh . Dengan aku memang dia baik gila ah . Baik sangat . Dah la muka dia manis je . Ada lesung pipit pulak tu . Aku suka tengok dia senyum . Sweet je . Kalau dengan aku dia takpernah serius . Asyik gelak je manjang . Hehe aku ni kan suka buat lawak bodoh . Sebab tu la kot dia baik ngan aku . Aku ngan dia suke borak sal mende ngarut ngarut . Hehe . Aku suka sangat tengok dia gelak . Sebab bila dia gelak memang dengan aku la jadi gelak gila babi . HAHA . Kalau dengar dia gelak memang lawak gila . HAHA .

Kalau texting ngan dia , memang dia suka ngarut ngarut . And gaya dia tu langsung tak mencerminkan yang dia tu dah ada bini sorang . Yelah , maybe sebab dia tu muda lagi kot . Dalam phone aku penuh dengan text dia . And text dia je yang conquer inbox aku . hekhek . Sayang rasa nak delete kenangan kenangan tu . HAHA . Aku rasa macam aku dah mula sayang dia la . Bila aku rindu dia , aku suka baca text text dia dalam inbox aku . Lepastu , mesti aku sengih sorang sorang . HAHA . Meroyan kat laki orang dah aku ni .

Aku suka sangat ngendap dia dari jauh . Hehe . Aku suka tengok dia time dia serius buat kerja dia . Hehe . Aku suka tengok dia . Suka . Hee .KAdangkadang kalau dia tengah serius buat kerja dia , aku suka kacau dia . Mesti aku text dia mende ngarut ngarut . Lepastu aku ngendap la dia tengok phone dia , then dia sengih sorang sorang . HAHAHA . Comel je . Bila aku tengah ngendap dia , then dia tertengok kat aku , mesti aku eksaited gila gila nak lambai kat dia . HAHA lepastu dia gelak je tengok aku lambai kat dia macam orang gila . HAHAHA . Bila ingat balik, rasa macam bengong je . HAHAHA .

Tapi kan... Start aku kenal dia tu aku memang dah set dalam kepala yang satu hari nanti memang aku kena berpisah ngan dia . So , jangan taruk pape harapan . Tapi bila dah start rapat , mende yang aku set dah tu semua hilang terbang . Hmmm . Sedih sangat masa nak ucap goodbye kat dia haritu . Aku sampai boleh termenangis tau . Taktau kenapa tapi rasa sebak sangat masa nak mintak maaf kat dia kalau ada pape salah kat dia . Aku rasa dia nampak kut aku lap air mata . Sebab dia ada text aku , "Jangan la sedih sangat ya. Awak ngendap la AY neh kalau rindu kekgi." HAHAHA aku gila babi bantai gelak bila baca text dia haritu . HAHAHA sumpah lawak gilo rasenye . HAHA sedih jadi tak sedih dah . HAHA

Dan aku pun start menjauhkan diri bermula dari haritu . Hmm . Sedih sebenarnya . Tapi sampai bila kann nak rapat rapat bagai dengan laki orang kan . Aku taknak buat bini dia sedih kalau dapat tau aku rapat dengan laki dia . Sebab aku tahu dan aku yakin kalau aku terus ade perasaan ni kat dia , aku takut satu hari nanti perempuan lain yang ada perasaan dengan laki aku . Oh nooooooooooooooooooooooo !

So , aku ambik jalan mudah . Update pasal dia kat blog ni sama dengan macam lelaki sebelum ni yang aku korbankan untuk kawan aku tu. Lepas aku update pasal lelaki tu , alhamdulillah boleh hilang perasaan bodoh tu . HAHA . Maybe , jalan ni pun boleh aku ikut untuk lupakan perasaan bodoh gila babi aku ni dekat AY si suami orang ni . HAHAHA . InsyaAllah ...

Oh yaa . Btw , aku dah nak pergi belajar jauh dah ni . InsyaAllah 19May ni aku dah daftar kat UniKL Kuala Nerang , Kedah . Alhamdulillah jalan aku dipermudahkan dan alhamdulillah aku dapat course yang aku rasa aku mampu kut nak carry nanti . Foundation in Engineering of Sc and Tech . InsyaAllah aku boleh . Peduli apa orang kata , kuatkan hati , kuatkan semangat and teguhkan iman asalkan berani tanggung risiko . InsyaAllah . Doa doa kan aku yaa .

Assalamualaikum .


p/s : Baru baru ni Ex aku si Zulhisham a.k.a Sham tu cari aku balik and mintak kitorang jadi macam dulu even dia daha da GF . Ohgimati la jantan cani . Isk3 . Kesiannnnn.....



No comments:

Post a Comment