" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Monday, October 22, 2012

IF AND ONLY IF ..


Assalamualaikum .



Ada ketikanya insan yang kita sayang, membuatkan kita dalam keadaan teruji..
Ada ketikanya insan yang kita sayang, membuatkan kita terkeliru..
Ada ketikanya insan yang kita sayang, selalu membuatkan kita terluka..
Ada ketikanya insan yang kita sayang, semakin membuatkan kita terkilan..
Ada ketikanya insan yang kita sayang, membuat rasa sabar kita kian menipis..
Ada ketikanya insan yang kita sayang, mengguris hati kita hingga menitis airmata..

Namun kita tetap menyayangi dia.. 
Kerana APA..? 
Kerana itu tanda kita menerima dia seadanya.. :')



tiada hadiah yang lebih istimewa
dari hadir awak dalam hidup saya

tiada hadiah yang lebih istimewa
bila awak nikahi saya

tiada hadiah yang lebih istimewa
bila saya jadi hak milik awak yang sah . .


Saya takboleh nak lupakan awak . Entah kenapa . Hati dan fikiran ni seolah olah berat untuk bekerjasama dalam mengawal segala perasaan jahanam ni untuk lupakan awak terus sampailah bila bila .

Saya seolah-olah telah menjadi hamba emosi . Membiarkan perasaan jahanam ni mengawal segala yang terjadi dalam hidup . Entah kenapa sampai sekarang pun tak boleh lagi . Padahal dah nak dekat 2bulan dah aku terkapai-kapai kelemasan macam sekarang ni .

Craaaaaaaazzzzyyyyyyyyyyy !

Does second chance ever exist in real life ?

If and ony if you've give me a second chance for me to appreciate you like before .

Erghhh! hsbywndxcubedgnvcfudvcf ! 

You're still hoping , anis ! 

Stupid ! Morron ! Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh  !

Tension ! Dekat dekat nak exam nilah macam macam benda yang nak jadi . Pemberi semangat yang paling kuat takde pulak kat sisi ni . Sungguh la dah benda nak jadi . Siaaaa !

Assalamualaikum .

p/s : percaya tak kalau aku cakap post ni dah berkepam dalam draft aku since three weeks ago . HAHA .



No comments:

Post a Comment