" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Tuesday, August 7, 2012

La Tahzan .


Assalamualaikum .

Olla . Tengok tajuk atas tu . Tahu apa maksud tu ? La - Jangan , Tahzan - Bersedih. So , Don't be sad . Tadi saje saje la blogwalking and stalking kan . Lepastu teringat aleena dengan nabilah ada kate diaorang nak update blog . Aku pun gi la usha-usha . Dannnnnnn .....

Ni yang aku jumpaaaaa !



Memang sungguh aku terharu la dengan post ni . Dalam terharu tu pun , memang aku suke golek ah bace post Nabilah eh . Kelakor sungguh . Lagi-lagi pasal basoh tu . hAHAha . Memang lawok gila wehhhh . InsyaAllah , aku akan jadi kuat . Tapi bukan sekarang . Haha . Sungguh-sungguh . Hati dan fikiran dalaman dok stabil lagi . Masih parah dan berdarah . Ceh . Geli bulu hidung aku . Cuma takdok tahik hidung bergantung la . Macam si Fateeeng Nadhirah tu lewww . Doh MERC ah skaleeeh . Kuingkuing . Btw , Thanks a lot NABILAH ROSMAN , wahai PESILAT NEGARA . HAHA .




Yang ni lagi sorang buat aku gelok dok brenti . HAHA . Sungguh klako post dia yang ni . HAHA . Sungguh aku macam kelakor gila dengan semek ni . Btw , best gok otp ngan dia nih . Masuk air , minyok gris , sos tomato and mayonis memang dia ah . HAHA .


Memang touching bila ada kawan yang sanggup sama-sama tahan telinga dengar je bila kita dok okay . Lagi touching la bila ade member-member yang sanggup berdiri harung susah senang sama sama . Diorang yang tengok hingus meleleh bila nangis . Diorang jugak yang teman gi toilet nak buang hingus tu . Sungguh terharu . HAHAHA . Pasal hingus pun nok cerita . Apekebende la . Kuikui .

Tadi ada someone tu nak tanya pendapat aku pasal something . Tiap kali dia nak tanya tu , mesti tersangkut-sangkut . HAHAHA . Sampai merah muka dia . Malu woot . Kuangkuang . Memang kelakor . Kdah . Bye .


Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment