" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Friday, July 27, 2012

Big Moments Together .


Assalamualaikum .

Lama sungguh tak update blog . Hehehe . Busy je manjang . Busy dengan macam-macam benda . Sangat la busy . Dengan kelas lagi . Dengan tuisyen lagi . Memang takde masa langsung nak mencelah online kejap . Penat sungguh tahun ni . Terlalu banyak benda yang terjadi . Kadang-kadang tu , rasa macam dah tak mampu nak carry on . Tak mampu dah nak hadap SPM bulan sebelas nanti . Erghhh .

Haritu , aku ada pergi kem . Tak berapa nak best sangat la . Sebab aku selalu masuk group yang terkebelakang . Kesian kat aku . Hehehe .Cikgu-cikgu yang aku dapat semua tak best . Terutama cikgu-cikgu dari SMK Mak Lagam . Sorry to say la . Sebab aku rasa diorang macam sombong sikit . Alaah . Bukan sikit . Memang banyak . Dah la student-student dia semuanya biadap . Kuajaq . Senang citer , BEDEP ah . HAHA . Aku ngan Alona je tahu apa benda bedep tu .



Semangat kem woi . Siap menjahit lagi haaa .


Kepenatan tunggu bila la nak sampai walaupun drebar bas drive sangat laju .



US .


From left : Ainul , Erma , Alona , Me and Farihan .


The Last Day of Kem Perkasa Daerah Kemaman . 




Banyak yang jadi kat sini . Terlalu banyak kenangan yang diukir dalam persahabatan yang baru terjalin ni . Macam-macam karenah dan perangai yang aku dapat kenal pasti dan aku dah boleh faham macam mana seseorang yang aku baru kenal ni . Dan betullah orang tua-tua kata dulu . Bersahabat dengan pembuat minyak wangi , kita pun akan wangi . Dan bila kita bersahabat dengan tukang besi , kelak kita yang akan terbakar . Dan aku terlalu banyak belajar daripada persahabatan yang telah tersimpul indah ni . InsyaAllah kami kekal bersahabat sampai syurga . InsyaAllah .

THEM .


Nur Aleena Suhaili bt Norazlan . 



Budak ni aku kenal dari tahun lepas lagi . Takde ah baru sangat . Kuikui . Dia memang baik . Dan aku suka sangat kawan dengan budak ni . Suka buat aku gelak . HAHA . Dia ni masuk air sikit . HAHA . Tapi jangan main woi . Budak ni pandai weh . Main-main dalam kelas pun , boleh score semacam . Dah memang pandai . Untung ah . Dia tahu dua benda yang boleh buat aku malu sangat . HAHA . Dia je yang tahu . Hekhek . Dia suka gelak time aku malu . HAHA . Dia ni kan ramai gila skandal-skandal weh . HAHA . Tapi .... Dia sayang sorang je . Hekhek . Afekkk ah . Sape lagi . 


Nurul Syahida bt Zamzami .


Si Gemok Comel .


Ainul Adibah bt Agu Salim .



Dia ni memang cantik . Dah lah baik . 



We Are Young . Live Life Love . 



Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment