" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Friday, May 25, 2012

Apaper je la .


Assalamualaikum .

Hai semua . Rindu tak ? Rindu tak ? Aicehhh . Rindu lettew . Watlekk . Lame dah tak hapdate cenggini . Biasanya update style ke bawah gituu . Hidup perlukan transformasi . K . Takde kaitan . Kbye . HAHA . Dah mengarut ape ntah aku ni .

Tadi buat rutin harian la kan . STALKING . Hahaha . Maut aku nak online kalau bukan nak stalk orang . Kiri kanan depan belakang atas bawah , semua aku stalk . Memang takde keje . Kesah ? Stalk di twitter , di facebook dan di blogger . Macam-macam dapat tengok . Macam-macam dapat tahu .

Lantak la apa nak jadi . Aku benci doh mu tapii . Aku dokleh lupa lagi mu . Okay . Bye .

25 MEI 2012 ,


HAPPY


21st


ANNIVERSARY


FOR


MY


BELOVED 


MAK DAN ABAH .


ILOVEBOTHOFYOUSOMUCH !






Ya Allah Ya Tuhanku , Kau berkatilah hidup kami , ahli keluarga kami , sahabat sahabat kami serta umat Islam di dunia ini . Kau panjangkanlah umur kedua-dua ibu bapa ku , Kau pelihara lah hubungan suami isteri antara mereka dengan limpahan kurnia kasih-sayangMu dan hidayahMu . Kau panjangkanlah umur kami , berikanlah kami kejayaan di dunia dan akhirat . 


Amin Ya Rabbal Al-Amin . 




p/s : Mak ngan abah , saya sayang sangat sangat kat mak ngan abah . Walaupun saya malu nak ucap depan-depan, tapi dalam hati ni penuh dengan sayang saya kat mak ngan abah . Muahhhh ! iloveyousomuch !



No comments:

Post a Comment