" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Tuesday, February 21, 2012

teeeet .



Watch your thoughts , they become words.

Watch your words , they become actions.

Watch your actions , they become habits.

Watch your habits , they become character.

Watch your character , it becomes your destiny.



Assalamualaikum . 

Hai semua . Apa khabar ? Sihat ? Alhamdulillah . Aku pun lepas bertapa dua tiga hari merenung kekhilafan diri , i'm back to normal . Walaupun perasaan tu masih ada yang tersisa , tapi ada yang menjadi penguat semangat aku . kawan-kawan yang selalu ada dengan aku , selalu bagi semangat , selalu bagi sokongan , selalu bagi nasihat-nasihat yang sangat bernas , classmates yang tetap bagi sokongan untuk terus berusaha lagi  , dan . untuk si dia yang selalu suruh aku fight dengan dia untuk exam yang akan datang . InsyaAllah . 

Ada jugak dengar-dengar result kawan-kawan aku yang semuanya meningkat . Dalam hati , masih rasa terbuku , tapi aku cuba buang jauh-jauh . Aku ucapkan tahniah untuk kawan-kawan aku yang meningkat prestasi diorang . Untungla kan .Orang lain makin pandai , aku makin kurang pandai . Tu laa . Banyak main sangat . HAHA . kfine . 

Act , aku taktahu nak update apa . Cuma aku terasa macam nak menaip . 



18 FEBRUARI 2012 .

NUR ALIYA NAZIRAH BT SHAMSUL .


Hai cik adik . Nak kenal boleh ? HAHA .

Heyyyyy ! HAPPY BIRTHDAY ! SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE-17 ! 

Wish aku untuk mu :-

  • Semoga mu sihat sokmo dan semoga mu dipanjangkan umur . InsyaAllah .

  • Semoga mu bahagia dengan  adik Luqman mu and skandal-skandal mu . HAHA .

  • Semoga mu dapat STRAIGHT A's dalam SPM 2012 sekali dengan semua geng-geng kita .

  • Semoga mu dimurahkan rezeki sokmo .

  • Semoga friendship kita last forever .

  • Oi ! Senyum sokmolah !

Aku sayang mu no matter what happen . Sorry update lambat . aku sayang mu tahuuuu !

p/s : present mu lain kali ah aku bagi . duit takdok doh ni bos . muehehehe . iloveyou so much .





No comments:

Post a Comment