" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Tuesday, November 29, 2011

hati tengah tak menentu . keliru .

Assalamualaikum guys .

olla . lame gila weh takupdate blog . rindu woot . aku malas la nak update panjang-panjang . tengok title cukup . kdiam .



klik untuk tumbesaran . :D

kalau tanya aku , apa aku nak buat , confirm aku takde jawapan yang betul-betul pasti . And bila difikir-fikirkan balik , terlalu banyak benda aku nak buat . boleh buat list tigamukesurat . HAHA . tipu sangat tu . takde la . makna kata , memang banyak benda aku nak buat .

  • first skali , aku nak bahagiakan mak ayah aku . taknak bagi diorang kecewa ngan aku . takkan sekali pun .
  • second , aku nak buat baik je selalu . takbanyak sangat dosa . Tuah kata , dia nak hapuskan semua dosa-dosa dia . ohtakmungkin la kan . apelaa .
  • third , aku taknak kecewa . even sekali pun . taknak . sebab aku taknak jadi macam sekarang . heisy .
  • forth , aku nak buat amal ibadat banyakbanyak . nanti boleh masuk syurga . InsyaAllah . aku nak bawak semua kaum kerabat family aku , kawan-kawan aku , cikgu-cikgu aku . senangcakap , semua umat Islam la . insyaAllah . amin .
  • next , aku nak semua yang pernah jadi sebelum ni , dibetulkan balik . aku taknak sedih-sedih , taknak benci-benci orang , aku taknak gaduh-gaduh ngan orang . aku taknak semua tu . aku nak bahagia dengan semua kawan baik aku . aku taknak ada yang gaduh-gaduh . jeles bagai . emphh . aku tau tu takmungkin la kan . 
  • lastly , aku nak buat apa yang aku nak buat . faham ? takfaham sudah .
adios . goodbye all . iloveyou .

All I want is for someone to stay , no matter how hard it is to be with me . 

No comments:

Post a Comment