" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, September 18, 2011

aku dan dia ? couple ? ohtakmungkin .



Assalamualaikum peeps . 

gua happy gila lah today kan . sumpah taktipu . HAHA . gua minat dye . gua suka dye . dye pun macam bagi respon positif gilagila la kan . kalau tak , takdak maknanya nak text gua , iloveyou bagai kan ? HAHA . entah-entah gua yang perasan sorang diri . eh . takpe . gua takkesah . kikikikiki . #gelakgedik# . DRAMA become REAL . ohsem bhaii .

sedih pun ada jugak kot . sebabnya , budak tu makin lama makin menyombong dengan gua . and , yang memang kejam gila kot bagi gua , gua dah delete semua mesej-mesej dia dulu-dulu . number dye pun dah taksave . siap letak dalam screenlist . oyeaahh . kejam kan ? eh , ada gua kesah ? sebelum buat tu fikir dulu ye bang ? iloveyou la bang . AHAHA . 

p/s : ada orang panggil gua , *babygirl* . HAHA . even aku geli-nak-termuntah sekalipun , aku tetap gembira-riang-ria kuih raya . HAHA . sumpah happy . sayasayangawaklah , budak ! kbai .






No comments:

Post a Comment