" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Friday, December 13, 2013

Rinduuuuu


Assalamualaikum .

Woohhooooo . Ternyata dan terbukti . Aku tetap dok leh move on eventhough lost contact habis doh dengan dia . Fuhh fuhh .

Susah gila . Sumpah . Serius . Lagi susah daripada nak lupakan si Faiz dulu . Ya Rabbi . Kuat sangat melekat dalam hati . Dalam kepala kuat sangat dengan kenangan dulu . Fiuuhh

Kalau tanya aku , rindu tak dia ? Gilaaaa kauu tak rindu . Rindu gila weh . Nak lupa pun susah . Susah yang amat . Aku pun taktahu apa yang dia jampi kat aku dulu sampai aku jadi ceni sekali .

Sufi yang jadi tiang untuk aku bersandar sekarang . Walaupun sayang aku kat dia tak berapa nak ikhlas , at least aku ada alternatif ak bergantung kalau tetibe terjatuh rebah teringatkan mizi .

Sufi la penghibur aku . Dia penguat semangat aku . Even dia taktahu pun apa dah jadi dengan hati aku sebenarnya , tapi aku harap sangat dia ada dekat dengan aku sampai aku boleh bangun berdiri sendiri daripada kekecewaan ni . InsyaAllah .

Cupieee , thanks for everything . Awak , thanks ada dengan saya selama ni . Sayang awak !


No comments:

Post a Comment