" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Monday, December 3, 2012

Part Of Me


Assalamualaikum .

Kadang kadang kan terfikir jugak lah kan bila dah kecewa hati rabak punah ranah macam sekarang ni kan jadi macam nak berdendam jadi macam nak jadi lelaki la biar takyah dah nak terluka lagi . Kadang kadang terfikir jadi macam Katy Perry dalam v/clip lagu Part Of Me tu jadi macam askar gitu tu boleh ke lupakan semuanya ? Ya memanglah boleh ajar hati dan jiwa tu jadi kuat dan gagah sikit kan . Tapi memang takkan boleh lupanya sakit dulu tu . Takdenye boleh lupa weh . Kadang terfikir jugak apa caranya nak lupa semua ni ? Telan pil ? Alah tu nak lari dari masalah lah . Lagi lagi ? Doa ? Tu dah buat . InsyaAllah setakat ni buat sampai sekarang cuma tu la tunggu masa je la . Alah lekk ah . Aku ni baru suffer 5bulan . Taklama mana lgi tu . Tunggu ah setahun dua kan . Baru ah kuat nak move on . Kan ? HAHA . Sedapkan hati sendiri kot .

Memang fungsi stalk orang tu nak menyakitkan hati sendiri kan ? Kan ? Kan ? Last-last hati sendiri yang perit yang letih yang sedih . Tu lah yang jadi bila kebodohan plus kebabian menjelma . Ni yang aku dapat bila stalk dia .


Ah lantak ah aku malas nak cover nama apa semua . Lantak pergi mati . Aku nak orang tahu yang sebab dia la aku jadi manusia bodoh tak berakal macam sekarang ni . Nak marah aku lagi sekali ? Nak benci aku lagi ? Haaa buatlah . Takdenye aku nak larang . Buatlah . Buatlah lagi . Buatlah sampai kebencian tu wujud yaa . Buatlahhhhhhhh !

Ingat dok lagi janji mu dulu ? Tahu doh sebab memang janji tu untuk dimungkiri pun . Aku dakpe aku cool watlek watpis je . Cuma tu ah . But , it's okay . Aku bukan mende mende doh pun ngan mu . Dok layok doh kut nok pegang janji mu tu .

Sungguh ah sakit ngat bila kena . Supoh payoh nok move on . Sebab dulu mu terlalu baik sangat dengan aku wei . Macam teringat -ingat blake kebaikan mu kat aku selama ni . Doktahu bakpe payoh sangat nok ingat jahat mu kat aku . Aku rasa aku takkan sakit ngat kot bila mu dok babit ngan kawan aku . Masalah sekarang ni , yang mu sayang sekarang , yang mu suka sekarang tu , kawan baik aku . Kawan yang sama sama pernah kongsi susah senang dengan aku . Sama sama harung masalah , sama sama harung gembira apa semua weh . Perlu ke dengan kawan baik aku ?

Kfine aku dokmaroh mu nok sayang dia ke nok kapel ke nok kawen dengan dia ke hape ke , aku dok kesoh . Terpulang . Maybe betul kata mu yang kita takdok jodoh dan mungkin jodoh mu dengan dia . Allah je yang tahu . Kan ? Tapi aku mintak satu je . Tolong ah jangan marah aku jangan tengking aku jangan nak salahkan aku bila aku sedih tengok mu dua orang . Jangan nak maki maki aku bila aku terasa macam nak menangis bila tengok mu dua orang dari jauh . Jangan nak persalahkan aku la kalau jadi pape antara mu dua orang . Tu je aku mintak .

Aku mintak maaf sangat sangat kalau disebabkan aku mu dua orang dah takbaik macam dulu . Aku mintak maaf .

Assalamualaikum.


Kemarin ku dengar kau ucap kata cinta
Seolah dunia bagai di musim semi
Kau datang padaku membawa luka lama
Ku tak ingin salah semua seperti dulu
Tak ingin lagi rasanya ku bercinta
Setelah ku rasa perih
Kegagalan ini membuatku tak berdaya
Tak dapat lagi rasanya ku tersenyum
Setelah kau tinggal pergi
Biarkan ku sendiri tanpa hadirmu kini lagi


No comments:

Post a Comment