" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Monday, December 3, 2012

Normal life .


Assalamualaikum .

Ehem . Nak update pasal apa ye ? Oh ye . Mimpi aku .

Semalam aku mimpi dia . Lagi sekali . Oh shait ! You know what is the fuc*ing shit is ? Erghhh !

Mimpi haritu ,

Kitorang jalan kat satu taman . Tapi kitorang jalan berasingan . Last-last time nak beli hape ntah dia ada kat belakang aku . Dia cuit aku and dia tanya , "Susah sangat ke nak move on ?" Aku pun doktahu lah mende maksud mimpi tu . Aku doktahu . Aku dokreti gok . Dan aku dokingat mende aku jawab .


Mimpi semalam ,

Sangat mengerikan . Sampai aku sendiri termenangis dalam mimpi tu . Sebab mimpi tu rasa macam real sangat sangat . Masa tu macam dalam dewan besar la . Dia , taufiq kelas generous , aiman kelas dynamic tu dengan mak aku ada kat atas pentas . Lepastu tetibe entah cane dia dengan aiman pergi belakang dewan lepastu keluar je muka dah bengkak sebelah mata lebam mulut berdarah apa semua . Lepastu , aiman keluar bawak kayu panjang . Aku menangis tengok dari bawah . Lepastu , aiman ajak dia gaduh lagi , then taufiq masuk campur . Gaya dia macam nak back-up 'dia' . Tapi last-last taufiq ambik kayu tu pukul lagi 'dia' dekat muka lagi sebelah . Lepastu , terkena dekat muka mak aku . Shit . Aku jerit lepastu aku bangun , aku gi ambik kayu tu aku belasah aiman dengan taufiq tu . Aku peluk mak . Tapi kan masa tu mak pakai telekung . Kadang takut gok bila ingat semula . Lahaii . Masa aku peluk mak tu , aku tengok je dia dari jauh . Dia menangis dan aku pun menangis . Dia pergi macam tu je . Lepastu , aku pun terjaga . Bila nak sambung tidur balik , aku cuba paksakan diri nak sambung balik mimpi tu , tapi takboleh dah . Takboleh tido terus . Lahaiii .

Taktahu petanda or what bila dah mimpi pelik pelik camtu . Semalam aku tertidur dalam sakit haha period pain sangat lah menyeksakan tambah dengan lelah batuk apa semua lagi . Phuii .





No comments:

Post a Comment