" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Friday, July 27, 2012

The Different .


Assalamualaikum .

Yeahhh . Perbezaannya . Antara kawan , sahabat , rakan baik dan geng . Persoalan ni aku selalu tanya dekat classmate(s) aku . " Cuba fikir . Siapa kawan baik mu ? " . Dah ramai aku tanya . Takkira lelaki ke perempuan . Semua aku bantai tanya . Dan kebanyakannya jawab , "takde" dengan "taktahu" . Kadang-kadang yang keliling kita ni , bukannya pasti sangat kawan baik kita . Hurmmm . Pernah terfikir tak ?

Persahabatan yang terjalin tahun ni sangat la bermakna buat aku . Sangat sangat . Terlalu amat banyak yang terjadi tahun ni . Dan buat aku . Terlalu banyak perubahan yang dah aku lalui . Alhamdulillah . Kalau nak dibandingkan dengan Transformers , aku rasa aku lagi banyak transform . HAHA . Yelah tu .


Amalia and Aleena . (cover cung woi )



Fariha and Linda ( Kapten Hostel SMC ) 

- Aku macam terfikir gok ah . Macam ke perlu ke aku kabo jawatan Linda oh ? HAHAHA . -


Us . 
( Doh Toys r Us ah skalehh ) Kuikui .

Semewek wek wek blake senyum . Nyampoh pulok aku tengok . HAHAHAHA .


Alaaahaai . Apesal cun sangat ni . Tergugat Ai . Kuangkuang .


Classmate(s) . 
( Cikgu blanje makan tosei dok ah sedap ngat mane pun ) 



LAST . 




Alohai comelnyaaaaa ! Anak sapa la ni . Haishhh . Comel sungguh . HAHAHA .
( Semangat hosetahh belakang aku tu baca surat kabor . ) HAHAHA .





Takkira la apa jadi pun . Semoga friendship yang dah tersimpul mati antara kita semua , kekal sampai Jannah . InsyaAllah . 




Assalamualaikum . I LOVE 5ADVANCE . Muah kanan kiri . :* 


2 comments:

  1. okeh. terima kasih membuatkan aku sampai insane and fool ah suka seko guling-guling depan laptop >.<

    ReplyDelete
  2. HAhAHAhAhAHAHAHAHAHA . bukan sokmo aku wak klako . haha . time aku malu je hok klako banyok sikit . kuikui .

    ReplyDelete