" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Thursday, July 19, 2012

People change . Memories don't .





Assalamualaikum .

Heyya heyyoii . Link blog aku dah tukar . Memang aku sengaja . Aku tukar untuk kebaikan aku jugak . Lepas ni , dah takde orang boleh stalk aku . Aku je yang boleh stalk orang lain . Hehehe .

Mesti ada yang tertanya-tanya kan . Apa maksud 'LOCO' tu . Loco tu macam insane . Ataupun foolishness . Hehehe . Nama blog pun aku tukar . Bukan nak maksudkan blog aku ni bodoh . Just . Saja . Lagipun , luahan-luahan perasaan dalam blog ni memang bodoh pun . Bila baca balik , macam takde faedah je . Attoootoo . Takpun , aku maksudkan kebodohan diri sendiri . HAHA .

Dan . Syukurlah aku tak bodoh selamanya . Time to move on !


Memang susah nak berubah dalam sekelip mata . Tapi taksalah kalau kita mencuba . Perlahan-lahan . Follow the flow . HAHA . Tak salah kalau kita berubah untuk menjadi lebih baik dan yang terbaik di pandangan Dia . Change to be a bettter khalifah . InsyaAllah .

Assalamualaikum .




No comments:

Post a Comment