" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Tuesday, March 13, 2012

Woi woi woi . Meh datang rapat sikit . Ada orang panas woot .

Assalamualaikum .

Alahaaaai . Ada orang berasap la dengan post kitaa . Apaa nii . Tak best ah cani . Nangis kang . Nak nangis nak nangis . (classmate aku menyampah bila aku buat suara gedik ni) . HAHA . Kesian wehh . Terasa ye dikk ngan post akak tu ? Alaaa . Taksyiookk ah cani . Haktuihh . Geli aku nak ber-adik-kakak ngan perempuan macam mu . Yekkkk !



Hot story guysss . Ada 'retiss' stalk blog buruk ni . Pewitt . Terharuuu woii . Muehehe . Ceh . Retiss la sangat . Aku tengok macam desperate HOT je . HAHA . Woiii . Mulut takde insurans woi . Kasi stepler mulut tu kangg . Hek elehh . Ada aku kisahhh . Entah dari ceruk mana entah budak tu dapat link blog aku . Ada lettew korek mana-mana enn . HAHA . Macam tahu-tahu je aku ada tulis pasal dia . Muahaha . (gelak setan) .

Woii . Mu terasa ke dengan mende yang aku post tu ? Hahaha . Lekk luu .Mu tahu mana aku tulis pasal mu ? Kot-kot aku tulis pasal orang lain ke . Mu ni kira macam perasan gok ah . P takpe laa . Layan je perasaan mu tu . Cambagus je bila aku boleh buat mu keto jubo tahik mu tu . HAHA . Dulu , mu kan jenis yang suka act like nothing happened eventhough dalam hati mu tu , berbakul-bakul maki mu kat kitorang . Padan muka . Sekarang baru mu rasa panas berasap melecur kan . Elehh . Aku tahu . Lepas mu baca ni , mesti mu update blog berkarat mu tu , kononnye macam mu ni tough la kan bila ada orang ajak gaduh . Kan ?

Mesti terangkat jubur tahik mu bila baca cerita tu kan ? Yedakk ? Alaaaaaaaaaaa . (ada orang suka sangat bila aku buat ni time otp) Ni apahal pulak keluar pasal benda lain ni . Tengok . Aku dah start mengarut . Act , aku rindu orang tu . Kdah . Stop . Sambung cerita pasal budak baru nak up tu . Marah eh bila kita panggil awak budak baru nak up ? atotototo . Angann ah arahhh . anti ite asi ahu at awan itee . Ni apekehalnye dah jadi pelat cacat dah ni ? Buang tebiat apee .

Time aku stalk blog santekk mu tu , aku tetibe macam WAHHHHHH ! Kelaaaass kauuu jaaaahhh ! Macam pelik la jugak kau macam SENTAPP je ngan benda yang aku tulis tu . Biasanya kau cool watlekk jee . Lepas aku baca tu , tergolek aku woi ! Kelakar gila cerita sedihh kau enn . Acece . Konon tak terasa dengan benda yang aku tulis . Haktuihhh . Yang panas bontot tu apehal pulak woii ! Kesian kau enn . Ishh Ishhh . Sedihhhhhh woiii .

Alaah . Kau kutuk la aku macam mana pun , sikit aku taksentap . Nak kutuk aku gemuk ke , ape ke . Sikit aku takheran . HAHA . Takkisah langsung pun sebenarnya . Kutuk ah banyak lagi wehh . Sikit sangat tu . HAHAHA . Aku nak jadi Mak Jah belakang rumah lu ke , Mak Bedah belakang sekolah lu ke , sukahati aku la woi . Aku punya blog , ikut suka aku la nak buat cerita macam mana pun . Kalau Farid Kamil baca cerita aku tu pun , confirm dia suka cerita aku . HAHAHA . (gelak kejam) . Okaylah tu . Kau pun boleh jadi pelakon tambahan . Sibuk nak rampas orang punya . Eh eh eh . Tersilap . Takpe-takpe . Nanti aku ejas balik dengan director , biar dia bagi kau jadi heroin eh . HAHAHA . (gaya macam yoyo o je farid kamil tu baca je blog busuk aku) . HAHA .

Woi budakkk ! Haritu time dapat result PMR , kau senyap je kan . Takde heboh sana sini enn . Mesti teruk enn . Takpe laa . Aku ucapkan berbanyak-banyak takziah la yee . Kesian . Bukan jenis aku la kan nak berbangga-bangga sana sini . Cuma nak inform je . Aku dapat Straight A's time PMR dua tahun lepas . So , gelaran BODOH tu , mu agak-agak patut bagi kat sape ? Aku ke mu ? HAHA . (gelak bapak setan) .

Kawan baik aku yang mu pernah cuit dulu sebab mu usik bf dia dulu tu , nasihat aku biar takyah layan budak takmatang camlu . Aku cakap ni last . Tu pun kalau mu dok balas balik . Sekarang , mu rasa dulu aku balas SMASH atas muka mu yang comel cun meletoppp hot mantopp tu eh . Kalau mu balas gok , dakpe ah . Aku takdok hal . Aku balas makin pedass . Mu tengok je .

Bila fikir-fikir balik , bengong nye la aku gi layan ke mu hok dok brape nok betul suis dalam otak oh . Dakpee la . Sekali-sekala . Bukan sokmo pun . Macam dokbest je bila update benda-benda gini .

Pergi kolam jumpa biawak ,
Tangkap ia bagi Melah ,
Bukan cerita pasal awak ,
Jangan perasan sangat lah .


Pewittt . Pantun khas untuk awak cik adik sayang . Senang cerita , mu jangan kutuk aku . Then , aku dok kutuk mu . Untuk cerita tu , aku mintak maaf kalau ada tersalah fakta ke apa ke . Mu pun , dakyoh care doh la ke lelaki tu . Mu pun boleh fikir kan , yang dia tu dokleh dipercayai . Untuk kawan aku pun , sama je . Molek ah mu dua orang . Molek ah kalu aku hantuk pale dua-dua . Bia betul sikit wayar-wayar dalam kepala oh . Mende spesel tahu lelaki gitu .

Badeway , aku mintak maaf lagi sekali kalau post aku yang ni buat mu tambah bengang ngan aku . Mu buat la benda-benda pun lepas ni , memang aku takkan care doh . Ikut pandai mu lah eh . Mu besor doh . Boleh mikir doh . Mu nok kutuk fizikal aku , sama je macam mu kutuk Allah swt . Sebab DIA yang cipta aku . Lagipun , mu tu pun bukannya perfect sangat .

Assalamualaikum . bye .

No comments:

Post a Comment