" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, March 4, 2012

PSM marii .

Assalamualaikum .

Weewittt . Akhirnya sihat pun lappy ni lepas kena baling kat dinding semalam . puiihh . Tolong jangan percaya oi . Lappy ni macam bangang bengong lembap macam siput babi yang tak berapa nak betul suis dia . Geram gila oh tiap kali ON , tup tup mampuss . Shaittt .

Cambest je weh skip sekolah harini semata-mata pergi PSM . Macam takde hari lain je . HAHA . Sukasuki sendiri je kan nak buat law sendiri . Alaaah , harini pun bukan nya belajar mana . Ada ceramah hapentah . Aku kalau boleh nak settle hal PSM ni secepat mungkin . Malas oh pergi PSM tu . Dah la tersumbat gila-gila . Takde geng woiii .

Kat PSM tadi , aku meet kawan baru . Budak kuantan . Lawa siottt . First , time dia tegur aku tu aku dah macam takberapa nak okay la kan . Alaah , orang kuantan mesti ah cakap luar kan . Aku dalam hati , hek elehh , duduk kemaman cakap kemaman la takpayah nak kona-kona cakap luar . Bila dia cakap dia dari Kuantan , aku baru lah macam , OH . OKAY . HAHA .

Dia baik gila , peramah and boleh tahan la gila-gila . First meet pun , boleh bertepuk tampar bagai . HAHA . Nasib la ada dia tadi , kalau tak , aku memang mati kutu ah . And cikgu untuk sesi pagi tadi , memang superb even kelas macam takde orang . HAHA . Bayang ah . 5 orang je masuk kelas tadi , 3 lelaki and 2 perempuan . Bosan tu takyah cakap la acane kan . Cikgu tadi kelakar gila . Dia buat lawak semua orang gelak . Aku la yang paling kuat . Sungguh-sungguh hati gelak . Keadaan dokla kelakar mana pun . HAHA .

Malas oi pergi untuk sesi yang kedua ni . Tapi kena cop jari apa bagai . Memang kena pergi la kan . Grrr . Aku ni curi-curi online je . Line pulak laju berdecung-decung . Memang best ah . Woi . Sakit hati aku pagi tadi oh . Tunggu evy dekat setengah jam . Last-last , dia text yang dia kena buat ujian komputer dekat tempat lain . Bukan dekat PSM . Haktuiihh . Dah la pagi tadi aku salah park motor . Nak nangis rasa weh takjumpa tempat nak parking motor . Last-last , tebalkan muka pergi tanya pakgad kat situ . Dengan perutnya yang lapo kejung , sejuk ketor-ketor nye kelas tu . Alahaai . Macam-macam dugaan .

p/s : dah pukul 1.30 ni . Aku chow cin chau dulu eh . Byee . Iloveyou .

Update sambil dengar lagu One Direction-What Makes You Beautiful . Band dia semua cute-cute oi !

No comments:

Post a Comment