" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Friday, March 16, 2012

L U L U S !!

Assalamualaikum .

Hai semua . Harini dah last cuti kan . Cepat gila weh masa berlalu . Homework satu hapak pun taksentuh . Malas woi . Takpe-takpe . Malam karang aku siapkan . InsyaAllah bolehnya .

Alhamdulillah . Aku lulus woi test komputer nak buat lesen . Peeewitttt ! Even baru semalam aku belek balik , aku tetap boleh jawab . Alhamdulillah . Dapat tinggi pulak tu . Memang mantap ah . 46/50 . Empat je salah . Tu pun yang seksyen B . Yang tu aku tinggal dekat seratus lebih gak soalan dalam buku dia tu . Okay la tu kan .

First , masuk situ , memang kecut perut gila . Berdebar yang amat sangat weh . Sejuk ketor tangan . Ketor pale weh . Dalam otak masa tu , fikir pasal gagal je . Kalaulah gagal , memang aku takkan ambik lesen dah lepas ni . Masuk je dalam bilik ujian tu , first thing aku buat bersila atas kerusi then jawab terus . Dalam hati , tawakkal je .

Aku jawab 50 soalan tu 11 minit 39 saat je . Orang lain masuk dulu , aku yang habis dulu . Pewittt . Gong nye diri ini . Mujur lulus . Kalau gagal , boo skali atas muka ho . HAHA .

kdah . bye .

No comments:

Post a Comment