" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, February 5, 2012

Terharu siot .

Assalamualaikum .

Hai . Harini sungguh bosan wooo . takleh nak text nak calling-calling . kredit takde wehh . dah kira nazak ni . takleh hidup rasa takde kredit . muahahaha . tipu jee .

Tadi usha FB budak tu . semua benda aku check , semua benda aku geledah . takde keje kan ? then , aku terjumpa something yang buat aku touching gila gila . menangis aku bila baca .

Dia terlalu baik . Terlalu ikhlas . Terlalu jujur . Terlalu lurus . Terlalu lalu lalu ah . bengong sekejap aku . bagi aku , dia takpandai nak simpan perasaan dia . dia terlalu tonjolkan perasaan dia yang dia sayang aku .

Bukan aku taksuka . cuma aku lemas dengan orang sekeliling . mulut diorang mana kita boleh tahan kan apa yang diorang nak cakap . diorang ada mata , diorang boleh perhati . diorang ada mulut , boleh mengata mengumpat apa saja .

Dan dan dan aku terlalu takut untuk terlalu sayang kat dia . i don't want the past happens again . and i don't want bananas fruit two times . haha .


ONE . 


TWO .


THREE .


FOUR .


FIVE .


SIX .


SEVEN .


EIGHT .




Semuanya berjalan lancar dan akhirnya aku yang merosakkan segalanya . T_T . memang masa tu hancusss la . aku pun taktahu apasal aku jadi bengap semacam masa tu . haha . act , aku confused . haha . aku taktahu mana nak pilih antara kenangan dan realiti . 

Akhirnya , sekarang . Alhamdulillah . dia dapat tarik aku dari masa silam aku yang takberapa nak indah tu . walaupun masih bukan sepenuhnya , well . sekurang-kurangnya dia mencuba . 

Dan dia cabar aku tukar profile picture FB dia . okay , DONE ! dia cabar aku kitorang buat relationship kat FB . DONE too ! ingat aku takut sangat . haha . then , inilah hasilnya .


InsyaAllah kami akan kekal hingga ke JANNAH nanti . Amin .

and 


comel kan ? dah tahuu . thanks . HAHA . nak mintak penumbuk la tu puji diri sendiri .


Call me old-fashioned , but I actually take relationships seriously .




K bye . Assalamualaikum .  
Love , 
Me .





No comments:

Post a Comment