" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, February 12, 2012

Nothing to write .


Assalamualaikum .

Heii semua . woaahh . tinggal satu paper je lagi . Chemistry Paper3 . Grrr . alhamdulillah BIO tadi tak lah fed-up mana even study last minit . apa taknye , baru nak belek buku pagi tadi oii . nasib baik la aku ni takde ah bengap mana kan . burppp . paper killer semua dah lepas . ahhhh . memang lega la . apapun , SPM not done yet dear . lemah terus semangat aku weh .

Tadi kat sekolah , lepas habis je exam BIO , semua students kelas aku gaya macam dah habis SPM . haha . santai je . Lepak-lepak kat koridor . gaya tak heran langsung kat paper esok . ouh . nanti bulan lima exam lagi . dah muak weh asyik exam je . bila nak habis tah semua benda ni . erkkk .

Harini kan , aku dapat dua teddy bear weh . satu warna pink . satu warna grey . pewitt . banyak gila kot aku dapat bear tahun ni . tu la . dulu selalu je bising takde orang nak bagi bear . hamikk kau . tahun ni je dah dapat 5 ekor . burppp . hahaha . semua selamat landing atas katil aku . semate-mate nak bagi semua landing baekkk punyaa kan , habis satu bilik aku kemas . mak cakap dah macam tongkang pecah . haha . bersepah gila weh . malam ni iterw aku hug semua la . pink - si dia , inani  . green - aliya . grey - fatin . 

Harini jugak , aku ada tahu satu kisah yang bagi aku sangat menyentuh perasaan perempuan aku . budak tu ada kaitan ngan aku . dan jugak ada kaitan dengan si pencerita . bila aku dapat tahu cerita tu , aku jadi speechless . kfine . yeahh . aku tak sempurna di mata sape-sape pun . dan aku memang tak akan pernah mungkin sempurna . just like other human . 

Baru je lepas baca blog someone . act , aku terasa . touching . aku tak tahu dia tujukan untuk siapa . tapi aku dapat rasa dia tujukan untuk aku . bukan nak perasan or whatsoever . tapi instinct aku kuat cakap yang kata-kata tu khas ditujukan untuk aku . tak apa . aku tahu semua salah aku . dan aku pun memang rasa aku makin berubah . tak perlu sape-sape cakap pun , aku dapat rasa yang aku semakain 'lain' . walau aku berubah seratus juta kali sekalipun , sayang aku terhadap dia tetap tak akan berubah . DAN sayang aku terhadap kawan-kawan lain tetap sama . takmungkin akan berubah . :'( (emo weh)

Mungkin ada peristiwa sweet yang berlaku kat aku harini . tapi takperlu kot nak cerita semua . biarlah aku simpan sorang-sorang . buat apa nak tayang ke-happy-an kita bila member-member tengah terluka kan ? takguna namenye tuh . btw , aku nak ucapkan berjuta-juta terima kasih untuk kawan-kawan baik aku yang sentiasa ada dengan aku takkira time aku susah atau senang . And aku nak buat satu confession la . okay . jujur aku cakap , aku takpandai nak tunjuk yang aku sayang orang . tapi , bila aku ada buat something untuk sesiapa , tahu lah yang aku memang sayang orang tu . aku takpandai nak ucap kata-kata manis , sweet , manja , ayu untuk orang yang aku sayang . i am who i am . aku takboleh nak ubah diri aku . 

Perghhhh . emo gila kot malam  ni . act , taktahu apasal rasa lain malam ni . rasa macam berair je mata . rasa macam nak menangis tetiba . sumpah rasa sebak . banyak benda bermain dalam fikiran aku . semua benda . okay lah . macam dah panjang sangat je aku taip . buku chemistry memanggil-manggil aku dah tu . haha . okay lah . bye . Assalamualaikum .

p/s : Hidup tanpa handphone memang menyeksakan . btw , its okay , fatin . guna je dulu phone aku tu . mungkin sekarang mu tengah susah . mana tahu lepas ni aku pulak kan . kita tak pernah tahu apa yang bakal terjadi nanti kan . aku sayang mu ah . kbye .




Stands for what you believe in , even if it means standing alone .

No comments:

Post a Comment