" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, December 4, 2011

kacau !

Assalamualaikum .

hey . apa khabar semua ? amacam ? sihat semua ? alhamdulillah . aku sihat je . cuma tinggal nyawa-nyawa ikan je ni . HAHA . dah lembik macam sotong dah kaki aku ni . cramp gila weh . bayangkan , daripada pukul 11.30 pagi sampai la ke pukul 4.30 tak berhenti ke hulu ke hilir angkat pinggan ngan cawan bekas orang minum . ceh . lap meja lagi . tu belum kira lagi dah lanyak mane baju kurung aku kena minyak-minyak , air oren sirap lagi . shait . sumpah memenatkan . ramai gila orang . harini kenduri . lepas ni maybe abang fikri pulak kot yang kawen . erm . aku pun taktahu la balik ke tak nanti . banyak gila kot insiden-insiden yang menyakitkan hati tadi . heyy . rasa je macam nak bagi kaki kat si hudagemokpendek tu . bod betul la perempuan tu . dia takbuat keje pape pun . yang pandainya nak mengarah-arah orang . aku cepuk skali kang senget kepala . sekali kena sound , senyap . tahu pun senyap . dengar suara dia pun boleh nyakitkan hati . menyampah . sumpah taktipu . haha .


pasal errr pasal gaduh tu , aku taknak sebelah sapesape walaupun bile aku dengar cerita , aku rase macam teett . erghh . menyakitkan hati gila kot ! eh perempuan , takpayah nak buat muka kesian laaaaaaa ! habis semua orang back-up kau kan . erghhhh . pfffftt . aku dah lama sabar ngan kau . tapi , apa boleh buat . sabar jelahh . takpayah nak bajet angel sangat lah kan . caittt . dan untuk korang yang lain-lain pun , jangan nak tayang sangat la pasal gaduh ni . menjatuhkan maruah je . cehh . blahh la korang . k ah .. bye .


orang lain dah ramai dah yang dah start tusyen . aku bile ntah . alahai . buku pun tak disentuh . erghh . btw , aku bernasib baik . Alhamdulillah .

p/s : aku nak kawen la weh !

No comments:

Post a Comment