" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Thursday, December 8, 2011

Burpp .

Assalamualaikum .

hey semua . daripada pagi tadi aku nak update blog . tertangguh-tangguh sampai sekarang dah pukul 3petang . dan sepanjang hari ni , aku belum lagi mandi . bukan malas . cuma masa tidak mengizinkan . cehh . banyak la kau . harini aku jadik bibik sepenuh masa . HAHA . manede . pagi tadi bangun awal-awal pagi kemas rumah sampai bersih licin berkilat lantai aku mop tau . rajin gila aku . eh memang . takdapat dinafikan lagi . FACT okay ! HAHA . masuk bakul angkat sendiri la kau weii .

online daripada tadi sambil dok makan cokelat whitterskers . perghh . sedap gila siot . HAHA . lepas habis tu , kunyah DAIM pulak . bosan makan DAIM , telan pulak Corntoz perisa chilli cheese . sedap jugak . HAHA . takingat dah kat makan tengahhari . HAHA . tadi keluar gi jenguk dapur jap . grrr . mak masak kari ikan . dah la ikan siakap . perhh . dah muak weh makan ikan tu . tiap kali abah gi mancing mesti dan wajib bawak balik ikan tu . aku jenis yang kurang makan kari . kalau kari ayam tu aku boleh lagi . tapi kalau kari ikan , takkira ikan apapun , memang aku tak makan . aku lebih prefer masakan yang bersambal . selera aku lebih ke arah jawa sikit . hehe . tengok mak la kan . HAHA .

Act , harini maksedara sefamily nak datang rumah . taktahu la singgah kejap ke ataupun tidur sini . diorang otw nak pergi KL . nak tengok Ayah Long aku masuk hospital . eksiden . aku dah pergi tengok dah aritu . meleleh jugak bila tengok Mak Lang aku nangis . sedihh woo . kdah . takpayah nak emo sini .

dah dua hari pakai phone baru . memang best la phone ni even taksemahal and taksecanggih korang . phone ni biasa je . alaah . biasa sangat wehh . btw , aku sayang gila phone ni . lantak pii lah orang nak cakap apa pun . haritu masa beli pun , aku ada berkenan la ngan satu phone ni . Nokia C2 yang slide . pehh . memang lawo ah . supoh lawo . memang aku kenang gila bab ahh . harga pun boleh tahan ah . azam baru aku tahun depan , aku nak kumpul duit , aku nak beli phone tu gok ganegane pun . jap . aku tunjuk gambar jap .


aku suka yang tengah tu . cun gila doh ! yang kiri tu pun mantop gak . alahaiii ! meleleh air liur aku tengok ni .


yang ni omey gok . omey gilaaaaa ! weheeee ~ 


stop pasal phone tu . semalam ada la texting ngan budak tu . perghh . wa cakap lu menyakitkan hati gila . ikutkan hati , nak memaki-maki je budak tu . heyy . takpernah makan kaki kot . ayat dia kuanghajo , biadap dan yang sewaktu dengannya . aku memang geram gila tahap membabun la semalam . dia kutuk kawan aku . macam siot sial je perangai . lantak pii la kau . lepastu-lepastu kan , aku dapat text daripada unknown number . siot je doh kacau aku . ntah pape . last-last dia text aku suruh col dia kejap . dalam hati aku , aku agak budak ni mesti MTG . takpun si snoopy ke . HAHA . takdo makno eih dia nak kacau aku . first , aku check la kredit ada brape . siot . ada 19sen je . takpe la . aku pun col la number tu . suara aku habis cover buatbuat serius . budak tu boleh pi gelak . HAHA . bangang . suara dia pehh wa cakap lu . garau nak mampus . first-first aku ingat si MFMA . then , budak tu kata dia NIK . aku pun apalagi terus off phone . ingatkan nak save kredit . tengoktengok tinggan 4sen . yolo la tu . save hapekebende nye . aku pun konon request la mintak kredit . HAHA . tuptup naik number lain pulak . aku pun ngan selamber angkat la . tetibe , aku terkeluar suara garau . aapulakk . HAHA . cam bengong . bantai gelak ngan NIK . tengah best gayut ngan dia tu , nabilah si awek pulak duk misscol-misscol sebab NIK takreply text . caitt . potong line betul budak pendek ni . HAHA . gurau gurau . watlekk watpis watyooo . 

semalam teringat gila kot kat FA tuh . dengar lagu dia . dengar rakaman suara dia time gayut dulu . alahai . sumpah rindu gila kat dia weh . last-last tertidur . lepastu-lepastu kan , aku mimpi dia . dalam mimpi tu , kitorang sekelas . and and and dia benci sangat kat aku walaupun aku minat gilagila kat dia . satu hari tu , kawan aku saje la nak usik dia . (aku pun takpasti sapa kawan aku tu. blurr je muka dia) . dia menjerit tengking aku kuat gila . dia ingat aku yang gatal merenyam nak ngorat dia . shait kau . ntah pape mimpi cenggitu . lepastu , aku pun takingat dah apa jadi sebab mak kejut suh sembahyang subuh . grr . -.-' . kdah . bai . Assalamualaikum .



p/s : aku teringin gila weh nak tengok Ombak Rindu ~

No comments:

Post a Comment