" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Wednesday, November 30, 2011

Happy First Monthversarry .

Assalamualaikum .

Hai untuk semua . harini kan 01-12-2011 . lawa tarikh . hee .

Tarikh ni kan . banyak makna kot . untuk inani , 01-12-2010 . ingat lagi ? kalau mu dengan SA stay sampai sekarang , dah setahun weh . takpe la . buang yang lama , hargai yang ada . faham kan ? be strong . aku sayang mu , kawan .

Welcome Decembers .

Dear December, 
please surprise me. 




Tarikh ni pun ada makna nye untuk aku . banyak maknanya . 

Tarikh ni first monthversarry aku dengan si dia . caitt . si dia konon . ala . budak tinggi tu la . sape lagi . Mohd Tarmiezi b. Ghazali .

Dia lelaki kelima kot yang datang dalam hidup aku . 
yang buat aku senyum bile dengar dia buat lawak . 
yang buat aku menangis bila dia buat lawak-yang-tak-berapa-nak-lawak-sangat .
yang buat aku marah bila buat perangai takserupa orang .
yang buat aku konfius bila teringat kisah lama .
yang buat aku rasa nak peluk-peluk dia bila teringatkan kenangan-kenangan kitorang .

Hanya dia . dia yang kini belum sepenuhnya bertakhta dalam hati aku . Maaf .


Besar aku bagi haa . act , banyak lagi gambar lain . tapi laptop macam nak gurau-gurau manja ngan aku taknak detect memory card kamera . oh shait . aku tahu muka aku agak la buruk dalam gambar ni . HAHA . 

Mungkin pada pandangan kalian semua , dia bukan la yang dalam kategori yang handsome , semart bagai .
kerana aku bukanlah terlalu cantik untuk dipadankan dengan orang yang terlalu handsome . *amik kau ayat takboleh blahh* HAHA .

Kalian taknampak apa yang aku nampak pada dia . yeaaa mungkin sekarang , kalian sedang bermonolog sendirian mengatakan , "alahh . time bercouple . semua indah . tengok la bila clash nanti . " ohtakapa . teruskan . kerana , aku bukannya mempunyai kuasa untuk menghalang kalian daripada terus berfikiran begitu .
Sekarang , aku dan dia menhadapi konflik yang sangat merumitkan . dan masalah ni makin lama makin membusuk di sekitar kami . ohtakmungkin . haila . dah la susah nak contact dah sekarang . shait betul la .

now , hear my heart saying ,

Dear Allah SWT , please keep our heart together forever . insyaAllah . 

Dear You , please wait for me . soon , i'll give you the final answer . promise . please stay with me no matter how hard it is to be with me . i miss you . and i'll gonna miss you today , tomorrow and the next . 

Dear Me , please make the decision . don't make him waiting for you . yeahh . i know it . get a new start okay . let the pass leaving you . you must keep go on with your life . yeahh . sure . InsyaAllah . ilovemyself . 

01.11.11 . Jam 02.19petang . dengan cara yang paling sweet (member-member aku cakap la ) kita pun couple . i'll never forget the day . thanks a lot for making my day sweet everyday . *tahpape ayat aku* .

lantak la . dah lewat malam ni weh . sleep time . Assalamualaikum .

p/s : esok aku nak gerak balik KL . pray for me yahh . HAHA . bye olls . iloveyou . 


No comments:

Post a Comment