" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Tuesday, September 20, 2011

Sad Day '11


p/s : a;hamdulillah . harini takmencarut . takmemaki . taktunjuk jari tengah tu . alhamdulillah .
tak salah pun kalau nak change for good . :))



Assalamualaikum . heyyyaa .


Oh . today HARI SEDIH kot . HA.HA.HA . harini kan , asyik rasa nak menangis je . rasa sebak je memanjang . sedih takterkata weh . best kan bila kena tengking dengan orang yang kita sayang ? best kan bila ada yang berbisik kat telinga kita , yang budak tu budak ni taksuka kita buat itu buat ini . lagi best kan , bila masih ada yang mengungkit cerita kenangan kisah dulu-dulu . sangat menyeronokkan bila orang yang kita sayang , orang yang kita dah anggap macam member kamching , ignore kita . kan ? lagi seronok gila kan bila kita menangis , takda sape yang datang pujuk . takda sape yang datang peluk . apa yang diorang tahu , asyik nak mencari kesalahan kita . lagi bertambah seronok bila ada yang mengutuk kekurangan diri kita takfikir pun apa yang kita rasa . lagi la tambah sedih bila kita fikir kita taklayak tu taklayak ni . macam-macam benda datang dalam kepala sekaligus . rasa macam takmampu nak carry benda ni semua . rasa macam dah lemah sangat . rasa macam dah hilang terus semangat . rasa macam 'jatuh' tergolek-golek dah takboleh nak bangun balik dah . rasa macam dah takkenal diri sendiri . rasa macam nak pergi peluk semua orang nak cakap mintak maaf . rasa macam dah banyak sangat buat salah . rasa macam dah banyak sangat buat silap kat orang . rasa macam taklayak pun nak kawan ngan siapa-siapa . rasa macam benda yang jadi ni KARMA untuk aku . what goes around , comes around . rasa dah taksanggup dah nak jalan atas muka bumi ni . rasa macam dah fed-up sangat-sangat . rasa macam diri ni teruk gila . rasa macam nak hantuk-hantuk kepala kat dinding . bila dah datang fikir macam tu , mula ah fikir benda yang lagi mengarut . what if , esok pagi aku dah takada ? what if , esok pagi ada pengumuman kat sekolah , aku dah meninggal . and what if , semua benci aku ? apa aku nak buat ? and agak-agak orang sekeliling aku sedih tak , if aku dah takde ? aku CUMA mintak sikit je . sikit je . taklebih pun . aku mintak sangat Allah , maknganabah , abangkakakadik , cikgu-cikgu and kawan-kawan aku maafkan segala salah dan silap aku . and one more , aku mintak satu je . aku nak sangat dengar orang sekeliling aku cakap yang diorang "sayang aku" . aku cuma mintak tu je . bisik kat telinga aku , cakap yang korang sayang aku . tapi aku tahu , bila semua dah benci-ignore aku nanti , takda makna nya diorang nak buat semua tu untuk aku .






yang , sorry if ada buat mu terase dengan aku . sorry if ada terjeling , terperli , tertengking , termarah apa semua . sorry if aku dah makin jauh . sorry if takcerita dulu kat mu pasal tuh . sorry if sakit hati ngan aku . sorry sebab takada ngan mu time sedih . sorry sebab takada disisi mu time mu perlukan aku . sorry if takambik kisah pasal mu . sorry buat-buat ignore pasal mu . sorry sebab menjauhkan diri . sorry sebab selalu tertengking terpukul . sorry sebab selalu menyakitkan hati . sorry for everything . last , saya sayang awak , sahabat ! ♥ :'(




beb , mintak maaf if tak hiraukan mu selama ni . maaf kalau tak bagitahu pasal aku dengan budak tu . esok aku bagitahu THE TRUTH . maaf if aku ada buat mu terasa tersinggung tersentap apa semua . maaf kalau takboleh jadi kawan baik yang setia . maaf buat mu menangis fikir-ingat sebab aku . maaf ignore mu masa lawatan dulu . maaf kalau ada termarah , tertengking , terpukul apa semua . maaf kalau takboleh jadi sempurna . maaf sebab tak ambik tahu apa yang mu rasa selama ni . and , lastly , aku tetap sayang mu , kawan ! ♥ :'(




mintak maaf . sorry . sorry for everthing . sorry sangat-sangat if aku annoying sikit dua tiga hari ni . sorry sangat sebab selalu sakitkan hati mu . sorry gila . act , aku tengah serabut gila weh . macam-macam benda ada dalam otak aku . sorry takcerita pasal tu . takdaniat pun taknak cerita . sorry if mulut aku takde insurans . sorry if ape yang aku cakap buat mu terasa . sorry kalau ada terpukul tertengking ke apa . sumpah takde niat pun . last , aku sayang mu kawan ! ♥










luahan hati aku . aku betul-betul mintak maaf kalau aku ada buat korang tersinggung or terasa . sumpah taksengaja nak buat semua tu . tahulah , yang aku betul-betul sayang korang sampai mati . aku dah taktahan . aku nak menangis . sedih gila weh . dah la . aku sayang korang tahu !




p/s : awak , no matter what , saya tetap sayang awak dari dulu sampai sekarang and insyaAllah sampai bila-bila . dan untuk awak boy , walaupun saya baru kenal awak , saya tetap sayang awak . maaf kalau takboleh jadi sempurna untuk awak . saya terlalu banyak kelemahan . maaf maaf maaf .












kbai . assalamualaikum wbt .



No comments:

Post a Comment