" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Monday, August 22, 2011

today is hari ini .



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم



assalamualaikum . yeah . today best gile . eh eh eh . tak best ah . girlfie aku takde . sunyi je kelas . ramai orang tegur . hahaha . macam-macam komen keluar . 

cikgu salasiah : senyap je kelas . ohh . patutlah . inani takdok . *sekelas gelak . jahakk .
tuah mahathir : senyap katup anis harini nani takdok . kalu mu pisoh due orang , mesti lagi senyap op . #base guh .
afiq irfan : haha . kelako rase bile anis senyap . biasanya , dia bising skali . 
geng-geng perempuan : sian anis . sumbat sorang . 

aku just senyum bermaruah je . sumpah memang harini takde mood gile . nak senyum pun , rase berat mulut . err . eh , inani sayang , lain kali , kalau taknak pergi sekolah , inform aku la beb , boleh kite ponteng sekolah berjemaah . tahuu . kesian aku . terkelip-kelip dalam kelas . sumbak lemokk , orang terengganu kate . sumpah sedih bile tengok meja sebelah kosong .




kalau nak tahu , ade orang datang serang aku bawak kapak ngan parang . ktipu . bab orang serang aku tu memang betul . cume yang aku tipu orang bawak parang bagai . HAHA . orang tu serang aku macam-macam soalan , and aku just menjawab penuh keyakinan . cewah . lastly , orang tu jugak yang sakit hati . gnie jelah . as the conclusion , mu cakap la gane-gane pun , aku tetap back-up dye tak kira sapa salah . aku mintak maaf banyak-banyak . sebab dye kawan aku sejak form 1 . mu ngan aku , baru rapat tahun ni . so , sorry to say . kdah . bye .



No comments:

Post a Comment