" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Friday, August 19, 2011

here we come .



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم




assalamualaikum . heyya . hari ni kan kite rase macam nak cerita pasal lawatan ah . #cop . kite ? errrr . -.-' takpe la . harini mood baik gila . HAHA . harini best sebab , kite berbuka makan lontong a.k.a lodeh . sedap tau . kite dah lame teringin nak makan . semalam , kite sajesaje je cakap kat mak kite . kite teringin nak makan lontong . tetibe hari ni mak buatkan . sedap . sumpah tak tipu . takde yang boleh lawan masakan mak tahuu ! HAHA .

okay . kita boleh pegi lawatan tau . HAHA . bestt gile . ramai geng-geng kite pergi jugak . lawatan tu pergi Langkawi , Padang Besar , Pulau Pinang and banyak lagi . seronokkk wehh . kawan baik kite ramai pegi . 'inani , aliya , faten , faezah , evy , syeera and syida , dila , farah . lagi-lagi . yang kite list tu kan , semua nya BFF kita . kita sayang diorang sume . sayang sangat-sangat . bestnye pegi lawatan ramai-ramai . tak saba weh . even , tahun lepas dah pegi semua tempat aku list tu , kecuali P.Pinang , aku tetap boleh pegi . HAHA . yang takbest nye , duet belanje gune duet aku sendiri . errr . -.-' . tapi takpelah . aku redo . #aikk ? aku pulak dah . HAHA . 

hari ni kan , kakak aku balik . yeeeha ! sukesukesuke ! esok dye sampai kuantan . insyaAllah . kdah . bai .





No comments:

Post a Comment