" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Tuesday, August 16, 2011

akhirnya .



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم



hai . #muka penat . akhirnye siap pun edit blog ni . maybe bagi korang tak lawa langsung . tapi . bagi aku , macam ni dah cukup . tapayah lebih-lebih sangat . daripada pukul 8 malam sampai la ke pukul 3 pagi , aku mengadap screen ni . naik juling mata aku ni ha . sumpah aku puas hati . lagu dah takde . senyap sikit . takde la bising-bising menyakitkan kepala . menyakitkan hati . kan ?

header , buat sendiri . lawa tak ? lawa tak ? errrr . tak lawa mana pun . HAHA . second time kot buat header ni sendiri . aku bukannya PRO nak buat lawa-lawa . aku ni budak baru belajar . kire lawa la tuu . HAHA .

semalam best woot . berbuka dengan sushi . burp ! sedappp wehh . tu la makanan paling tersedap bagi aku . kihkihkih . fyi , aku takde idea nak update amende nih . kdah . bye .




No comments:

Post a Comment