" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Sunday, July 31, 2011

Finally .



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم


assalamualaikum . ohoooohoiii . lame gile kan aku tak update . berhabukk habis ah blog nyah ni . malas nye lah nyah nak cuci ni . kang masuk perhimpunan BERSIH kang . *ada kaitan ke?* . HAHA . rindu gile aku nak update blog . nak luah semua yang terpendam di dasar hatiku ini . caitt . ayat nak mintak penampo ah tu . banyak gile cerita nak kasi tau . TAPI . takpelah . ak buat point-point je la . HAHA . macam nak buat nota physics . HAHA . sukehatimakbapaknenektokakula . 

  • sekarang , ak officially stay mak lade . HAHA . tipu-tipu . Mak Cili lah . dah tak duduk Geliga dah . rumah Geliga tu nak jual kot . ntah . tak konfem ag . korang berminat ? sila dail nombor yang tertera . 016-666---- jahanam . HAHA . mane ade la . dah dekat 3 minggu kod aku dah duduk sini . okay la . takde teruk sangat . takde la best sangat . 
  • baru-baru ni mak masuk hospital . abang ngan kakak nak balik . tapi . abang je dapat balik . stay jap seminggu . kakak je la nanges-nanges nak balik . HAHA . kesian gile . tiap kali col dye , mesti nanges nak balik . 
  • minggu ni bz dengan choir . pegi sane . and dah balik dah pun . nanti ak post sal choir je . insyaAllah . tu pun kalau ak ingat nak post entry choir tu . HAHA . 
  • hw melambak-lambak kalah kat pasar Chow Kit . tak bersentuh langsung . bersedia je la rotan double triple ngan cegu ferus tu . dengan BM nye lagi . cikgu macam singa nak beranak . garang nak mampus . alahai . 
  • TRIAL PMR dah start . tak ingat pun nak wish kat adek aku . erm . lagipun ak ade terase hati ngan dye . bia aku jelah yang tau . papepun , ak doakan moge dye sentiasa berjaya and tak lupe kat ak .
  • TRIAL SPM pun bakal menjelma . chaiyok-chaiyok ! 
  • sekarang ni dah akhir bulan 7 . tengah buat countdown je ak nak SPM taon depan . walaweh . kejap je rase . dah besar rupenye aku nih . pejam celik pejam tak celik-celik . HAHA . sekejap je waktu berlalu . ak tak tau la macam mane taon depan . taon ni pun main-main . buat tak serius . sambil lewa . sumpah nervous . sumpah takut . takut takleh buat mak ngan abah senyum . takut aku TER-over confident ke . tu lagi payah . HAHA . 
  • sesi menjejak kisah hidup aku dah tamat . lain kali aku update lagi eh . bubye . 

No comments:

Post a Comment