" Be amazing . Be good . Be pretty . Be strong . Be smart . Be cool . But the most important is , be YOURSELF "
Don't ask what the meaning of life is.

You define it.

Friday, May 13, 2011

assalamualaikum :)



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم



hai . lame gile gua tak update . rindu 2 !! ceh . ngade guh la budok ni . first of all , HAPPY MOTHER's DAY ! saya sayang mak saya . saya rindu mak saya . saya chenta mak saya . *bia jumpe skmo pun kat umah . eh . sukehati aku la . kau ape kesah ? 

skang dah pukul 1.45 pagi . memang takde keje sgt ah ni update belog pepagi bute . haiyoo . sian nye la aku kat kawan ak sorang tuh . dye sayang gile kat jantan tuh . tapi . gtu ah . kena pulok bang bodo gitu . bodo sungguh la jantan tu . lau tamau pompuan tu , toksah buat pompuan tu sayang kat mu . ade paham ? bengong . memang FU** ah kat mu . kalau adik or kakak  mu ke yang kena , ak just nak cakap kuat2 "PADAN MUKE ! " you deserve it la bengong . kalau ade mane2 kawan dye yang bace eh , nok kabo ke dye ? kabo ah mu ! wa tak takot weh . 

you !! tapayah nak buat2 alim depan aku eh . benci aku tengok . gy mati ah mu . mu tu wak hancur hubungan kawan aku . bwk cerita bukan-bukan . dah la suke perasan gile . suke membangga-bangga diri . mu tego orang sanggul tinggi la hapela . mu kate dose . ye ah . ak dok kabo pun dapat pahala . TAPI . kalau mu pun buat jugok , tu yang jadi masaloh . mu cakap dok srupe bikin tau . sendiri buat , nak sound-sound orang . ingat mandat besar sgt ke . MU pun same ! ramai weh orang dok wahi ke mu . mu ske nunjuk2 . mu ingat mu sorang je ke ade awek . TOLONG AHHH ! ak pun start doh eh dok wahi ke mu . jangan rase mu perfect la sayang eh . 

mu sekor agy ! dok puas ati mende ngan aku ?? hah gile !! mu ni . heiiiii ! sakit guh hati aku . susoh ke mok pok mu ke aku ni GEMOK ? HAH ? ak gune sen mok ayoh mu ke nok makan ? tolong ah eh . mu tengok ah . ak doa ke mu , mu dapat bini gemok . lau ak dapat laki gemok dape . ak redho je . sebab same saiz ngan ak . mu tu . seluruh femili mu ak jadi beci . ade je hok mok mu dok puas ati ngan ******************* op ? base tahik kambing guh ah . eeeeeiii . bile susoh , mitok tlg ngan ak . beci la ak . kalau mu rase mu perfect ngat , tayoh ah nok ngutuk2 orang . bereh boh ?

**** . ****** . **** . **** . ***** . ***** . molek ah . saboh blake ngan mu . bajed HOT . eh saloh . mu kang HOT . HOT gile . orang LAWO . tahikkk mu . stakat **** gitu . soh beng sohor ke orang ah . bodoh . wtf ! payoh ah orang lawo lajok . memang middle finger up for you ah !! wth ! tobak ak beci ke mu natang . base wak bijok .


memang post kali ni melepaskan perasaan sungguh-sungguh ah . tensen ak . ade je orang hok macam natang . k ah . bai .

No comments:

Post a Comment